Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben nieuw op dit forum, mijn naam is corrie, ik heb een acer laptop aspire9305AWSMI van 2007 mijn c schijf is helemaal vol al veel naar data d verplaatst, maar blijft hetzelfde, zit vast veel rommel op, nu ben ik mijn wachtwoord van recovery kwijt, mailen naar acer gaat ook niet want de nummers die ik invul kloppen niet, kortom niets wil lukken, ik heb niet veel verstand van pc ,ik zag dat hier een download was recovery mijn vraag is heb ik hier iets aan. vr gr corrie[OPLOSSING]
wil jullie even laten weten dat ik achter het ww woord ben gekomen,en mijn pc is terug naar fabrieksinstellingen,veel schrijfruimte nu, en alles loopt weer als een trein. vriendelijk bedankt voor jullie hulp. vr gr corrie
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Denkt niet dat hij voor die recovery dat ga willen geven, dat is meestal goed gecodeerd...
Natuurlijk moet er wel een oplossing ervoor zijn. Nu die recovery die heeft Acer zelf aangemaakt? Het is de eerste keer dat ik hoor dat ze daar een paswoord opzetten.

Yveske
 
(Vraag het mij in privébericht voor link naar programma)

[EDIT]Gelieve dit niet openbaar te zetten, is niet 100% legaal en graag wat meer info![/EDIT]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
(Vraag het mij in privébericht voor link naar programma)

[EDIT]Gelieve dit niet openbaar te zetten, is niet 100% legaal en graag wat meer info![/EDIT]
Ik zeg niet dat je ongelijk hebt maar kan je mij een link geven waar staat dat ophc ra.c.k illegaal is?
Hoe geraakt een PC-boer aan je paswoorden indien nodig...?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je in acer een paswoord geeft, kan je ook een geheugen steun in geven ( geheime vraag)
 
mijn c schijf is helemaal vol al veel naar data d verplaatst,
wat bedoel je hiermee,data naar een andere schijf overgezet?
wil je schijf opruimen?Dit kan eventueel met ccleaner,glary utilities,mbam enz deze zijn hier te vinden bij downloads
 
Waarom geen grote kuis houden op je computer ? en erna je probleem verhelpen met paswoord.
 
ja maar data d schijf is vrijwel leeg,windows live gedownload maar messenger krijg ik niet voor elkaar,iemand zei dat ik mijn laptop beter naar fabrieks instellingen terug kan zetten, maar ja dat wachtwoord he , heeft toen een kennis voor mij erop gezet en weet het w w niet meer,mijn laptop loopt vaak vast en c schijf is heel vol, misschien heb ik zo iets meer uitgelegd. vr gr corrie
 
De enigste manier is om contact op te nemen met Acer, de zaak uit te leggen en vragen of ze een recovery cd op kunnen sturen. Dit is natuurlijk niet gratis.
 
Laatst bewerkt:
ja ben al 2dagen mee bezig, maar mijn serie nr klopt niet als ik mail invul,en bellen is ook een probleem, lekker handig bij acer. gr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan