Windows 7 kan de site malwarebytes niet meer openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky2000

Steunend lid
Vip Lid
ik kan sinds een paar dagen niet meer de site malwarebytes openen. ook niet kaparsky. de andere wel. ik had juist nog malwarebytes enkele dagen ervoor gedownload. maar nu geraak ik er niet op. op de pc van mijn partner geen probleem. hoe zou dit komen???

dank voor de antwoorden

ik gebruik windows 7 en heb het op internet explorer en chrome
 
als ik naar windows 10 ga moet ik dan alles opnieuw figureren en programma's opnieuw installeren
Helemaal niet.
In volgende link voor Hulpprogramma nu downloaden kiezen, update nu is voor diegene die al windows 10 hebben.
W10
Een image is niet echt nodig voor de update., Je kan voor een bepaalde tijd alles terugdraaien naar win 7.
Will je toch een image, je kan volgende tool gebruiken.
Minitool
Ik denk dat lange pier er nog een paar uit zijn mouw kan schudden. :)
 
Een image is niet echt nodig voor de update., Je kan voor een bepaalde tijd alles terugdraaien naar win 7.
Will je toch een image, je kan volgende tool gebruiken.
Minitool ik zie dat dat iets is voor partities te maken?? en hoe kan ik voor een bapaalde tijd alles terug draaien naar windows 7. ik gebruiik deze pc ook voor de zaak van mijn partner. ik beng bang om naar windows 10 over te schakelen dat het misloopt
 
danke maar ik ga windows 10 installeren en kijken of ik hier een backup kan maken met windwos 7 dat van jou lijkt me te moeilijk lange pier. sorry maar dat gaat ok niet krijg fout melding
 

Bijlagen

  • backup.jpg
    backup.jpg
    276.9 KB · Weergaven: 122
De disk back-up is het handigst, de systeem back-up wordt eigenlijk gebruikt om dagelijks een incrementele back-up erna te laten maken.

Die van Windows wordt niet meer onderhouden en is ook een beetje buggie, niet gebruiken.

Let wel, tis alleen maar bedoeld als een zekerheid indien iets de mist ingaat en je helemaal niet op de bootschijf komt, kans is klein maar toch.

En Aomei is erna ook gewoon te gebruiken als back-up tool, kan wel eens nodig zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan