Windows 7 kan de site malwarebytes niet meer openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky2000

Steunend lid
Vip Lid
ik kan sinds een paar dagen niet meer de site malwarebytes openen. ook niet kaparsky. de andere wel. ik had juist nog malwarebytes enkele dagen ervoor gedownload. maar nu geraak ik er niet op. op de pc van mijn partner geen probleem. hoe zou dit komen???

dank voor de antwoorden

ik gebruik windows 7 en heb het op internet explorer en chrome
 
wat er wel nog niet gaat is het updaten van windwps(beveiligings enz) via onderhoudscentrum. en bij google heb ik nog steeds de markering je gebruikt een niet ondersteunende opdrachtregelmakering-extensions-on-chrome-ursl. ik heb al al mijn ext. verwijderd maar het helpt niet
 
Heb je Google browser als eens gewist en terug geinstalleerd.
Niet vergeten eerst je favorieten(bookmarks) te exporteren zodat je naderhand gemakkelijk je favorieten kan terugzetten.
Gebruik bij voorkeur een uninstaller zoals Revo uninstaller.
Voor het andere windwps
Bedoel je daarmee Windows update want dit zegt me niet direct iets.
 
ik bedoel inderdaad windows update. zal dat straks eens proberen met google te wissen. en knoet misschien weet je hierop ook een antwoord, ik kan mijn printer niet meer gebruiken omdat mijn agsorbtiekussen vol is. heb al tal van raad gekregen maar nog geen enkele die gelukt is. het is een canon pixma mg8150 sorry voor al mijn vragen. ja ik kan nu weer op op sites van virusscanners. dank
 
ja omdat ik windows 10 zo moeilijk vind. maar ik weet dat als ik binnenkort een nieuwe pc koop het met windows 10 zal zijn. misschien kan ik dit eens proberen. ik wist niet dat het nog gratis ging

dank
 
Google weet er ook alles van.
google.jpg

:cool::LOL:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan