Internet Algemeen Is er een minder duur alternatief voor Avast VPN ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merel

Steunend lid
Vip Lid
Men heeft mij een automatische jaarvernieuwing aangesmeerd. Ik vind het wat aan de dure kant en vraag me eigenlijk af of het wel nodig is om zulks in gebruik te houden met Win10.
Ik kan vermoedelijk nog tijdig opzeggen mits hun Refund Policy het toelaat.
1618432189594.png
 
Waarom heb je meer vertrouwen in een onbekende VPN-provider die al je gaan en komen kan volgen dan in een zoekmachine ?
Je verwisselt met een VPN het ene probleem gewoon met het andere + je verliest internetsnelheid.
 
Eerlijk gezegd begrijp ik ook nu uw vraag niet.

U zet de VPN af tegen de zoekmachine, maar het is dus niet of of, maar en en. Ik gebruik de privacyvriendelijke zoekmachine èn de VPN. Èn de privacyvriendelijke webbladeraar.

Wat ik persoonlijk denk is, dat de anti-virus de grootste bedreiger van de privacy is, of kan zijn. Want die volgt werkelijk alles wat je doet. En van een privacyvriendelijke anti-virus heb ik nog niet gehoord.

U zegt: je geeft je privacy uit handen aan de VPN provider. Dat klopt.

Daarom heb ik ook gekozen voor Proton. Ik ken het privacy-statement van Proton en heb diverse keren zeer prettig contact met hun gehad.

Als ik hen niet zou vertrouwen, is internetten zonder Proton dan privacyvriendelijker dan mèt hun?

Ik snap het niet.

Je kunt dan toch ook zeggen: je geeft je privacy weg aan je privacyvriendelijke zoekmachine, of je geeft je privacy weg aan je privacyvriendelijke webbladeraar?

Of je geeft je privacy weg aan PC Tuts, want wat weten die wel niet allemaal van mij?

Omdat ik PC Tuts vertrouw mogen zij gerust weten wat mijn e-mail adres is, of wanneer ik jarig ben. Dat soort dingen.

Waar ik kan kiezen, daar kies ik. Simpel toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan