Iphone iPhone 6

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Ik heb een coin app om mijn munten te controleren.
Origineel was die voor de iPhone gemaakt die app werkt ook perfect op op de iPhone maar niet op de MacBook pro voorbeeld Ze hebben ook een versie voor Android gemaakt. Als ik die op mijn pc installeren dan sluit die app zich naar 3 seconden en zie ik niks meer. Als ik de app op de Motorola 100 installeer dan heeft hij geen problemen Ik heb een Motorola g82 5G en die is jonger dan de Motorola 100 en daar doet hij het niet.

Ik heb een oude iPhone van mijn dochter gekregen maar die heeft die even uitgeleend aan een vriendin al haar gegevens staan daar nog in Ik wil die terugzetten naar fabrieksinstellingen maar die vriendin haar haar WhatsApp en Outlook staan daar nog steeds in.

Als ik hem terug uitzet en opstart vraag hij de pincode ik druk die in hij zegt pincode geweigerd ik druk op annuleer en de apple start toch op Ik doe volgende en hij vraagt de ID van de persoon.

Hoe kan ik die iPhone volledig leegmaken en alleen verbinding met wi-fi maken om die app daarop te installeren en zo mijn munten te kunnen controleren op echtheid.

Op internet staan een aantal filmpjes waar je heel veel verschillende codes moet indrukken echt wel drukken op imurancy call dan nog dan verschillende codes indrukken en dan is die zo gezegd clean maar er moet toch een betere manier zijn. Wie kan helpen aub.

Groetjes

Ed

Ik vrees dat er niet veel andere bezoekers zullen zijn die zo paranoïde zijn dat ze munten op echtheid willen controleren... die worden immers niet vervalst want dat brengt niet op. En als het al zo mocht zijn : wat zou het verschil zijn in gebruik en echt ? De kans is dus klein dat iemand die app kent ... en het zou al helpen als je MINSTENS zou zeggen over welke app je praat ?

Hoe kan ik die iPhone volledig leegmaken en alleen verbinding met wi-fi maken

Leegmaken zul je de procedure moeten volgen...
Alleen verbinden met Wifi is makkelijker - gewoon SIM eruit wippen. Dan heb je geen andere verbindingen meer mogelijk.

Ben leek op Apple gebied, ttz, herstelde ze vroeger wel eens.
Hoe het allemaal precies zit weet ik ook niet maar dat dat een vaak voorkomend probleem is bij Apple toestellen die doorgegeven worden.
Die worden vaak aan een AppleID gekoppeld en moeten dan meestal eerst ontkoppeld worden voor iemand anders het kan gebruiken.

Welke gegevens staan er nog op? Die van de vriendin?
Als zij die pincode en eventuele AppleID heeft ingesteld zou zij het moeten ontkoppelen of je de nodige info geven.
Of je dochter als het haar logins zijn.

Wat u moet doen voordat u uw iPhone of iPad verkoopt, weggeeft of inruilt
Hier zal "Als u iOS 10.2 of eerder gebruikt" wrs van toepassing zijn.

Hopelijk springen er nog wat Apple gebruikers in met een eventueel andere oplossing?
Veel geluk ermee.

Ik vrees dat er niet veel andere bezoekers zullen zijn die zo paranoïde zijn dat ze munten op echtheid willen controleren... die worden immers niet vervalst want dat brengt niet op. En als het al zo mocht zijn : wat zou het verschil zijn in gebruik en echt ? De kans is dus klein dat iemand die app kent ... en het zou al helpen als je MINSTENS zou zeggen over welke app je praat ?
Wat je nu zegt daar ken je nu eens niets van denk ik, ik verzamel al 20 jaar munten van Amerika, de vervalsing van de munten loopt de spuigaten uit.
Zeker de Chinezen zijn daar een crack in, je ziet het verschil niet, soms niet met een microscoop, je moet op alles letten, ik ga hier niet al mijn test methodes uitleggen, maar het gaat meer dan alleen maar een over een app, het gaat over resonantie, de watertest, gewicht, samenstelling van de munt, legering bedoel ik.
Sorry dat ik dat moet zeggen, je zou verschieten hoeveel vals geld in omloop is.
Het gaat dan ook niet over een euro he, het gaat over munten die gemakkelijk 25.000 dollar gaan en hoger, die heb ik zelf natuurlijk niet, maar ik volg dagelijks als mijn toestand het toelaat, filmpjes van coindealers over de fake munten.
Het gaat ook over oude munten en zelf de huidige geslagen munten door de US mintstate worden door de Chinezen perfect nagemaakt.
Het verschil zie je niet met het blote oog, enfin ik kan nog uren doorgaan, maar sorry je hebt voor een keer geen gelijk.
Het ging me eigenlijk over het leegmaken van de Iphone 7.
:)
Leegmaken zul je de procedure moeten volgen...
Alleen verbinden met Wifi is makkelijker - gewoon SIM eruit wippen. Dan heb je geen andere verbindingen meer mogelijk.
de sim is er al uit maar de vorige gebruiker heeft nog app's en outlook erop staan zoals vermeld in # 1.
Het gaat me niet om het verkrijgen van de app, wel over hoe ik de IPhone 7 kan ledigen zodat alleen de fabrieks app's erop staan.

Hij blijft vragen naar een ID van een werkgever en zolang hij dit vraagt kan ik niets installeren.
Ik zal wel contact proberen leggen met de vorige gebruiker, ze zal haar ID niet geven want die is gekoppeld met al haar andere Apple toestellen.

Mocht het je interesseren
als je blijft linken volgen zul je zien dat de namaak een bloeiende markt is, zeker op eBay, marktplaats en zelfs op veilingsites,
heb zelf al naar veilingsites gebeld en gezegd dat ze valse munten aanbieden, ze onderzoeken het en dan krijg je een antwoord dat je gelijk hebt, je krijgt dan een bonus van €10 waar je dus aan hebt, enfin swoit.

Alvast bedankt.

Ed

Laatst bewerkt:
Mijn antwoord sloeg uiteraard op muntjes voor dagelijks gebruik. Je had nergens vermeld dat het om verzamelmunten ging !
Wat je beschrijft kan ik me voorstellen.

Je zult met je iPhone terug moeten naar de vorige eigenares om die ID eraf te halen. Ze moet het zelf doen, uiteraard zal die persoon het ID niet aan de nieuwe eigenaar van dit toestel geven. Dat zou een beetje dom zijn he. Maar jij moet met dat toestel naar haar gaan of zij komt naar jullie toe of dat toestel opsturen als jullie te ver uit elkaar wonen, maar zonder haal hulp is die iPhone juist goed genoeg voor de vuilbak. Denk niet dat er een methode is die werkt om het te ontgrenedelen. Er zullen er wel altijd zijn die dit gaan beweren, maar of dit effectief werkt daar stel ik mij zeer de vraag bij, want laat ons eerlijk zijn Apple heeft het ID gebeuren wel heel erg goed dicht gemetseld.

ik denk dat dit u wel zal helpen
dit is de beste uitleg dat ik u kan geven via het YouTube filmpje
dit zou moeten lukken
hier na staat niet meer op enkel appel software , als er nog zaken moeten bewaar worden doe dit eerst voor dat je dit doet

via windows pc moet je eerst itunes instaleren en zorgen dat die open staat voor mac is dat niet nodig die heeft dat al

Laatst bewerkt:
Ben leek op Apple gebied, ttz, herstelde ze vroeger wel eens.
Hoe het allemaal precies zit weet ik ook niet maar dat dat een vaak voorkomend probleem is bij Apple toestellen die doorgegeven worden.
Die worden vaak aan een AppleID gekoppeld en moeten dan meestal eerst ontkoppeld worden voor iemand anders het kan gebruiken.

Welke gegevens staan er nog op? Die van de vriendin?
Als zij die pincode en eventuele AppleID heeft ingesteld zou zij het moeten ontkoppelen of je de nodige info geven.
Of je dochter als het haar logins zijn.

Wat u moet doen voordat u uw iPhone of iPad verkoopt, weggeeft of inruilt
Hier zal "Als u iOS 10.2 of eerder gebruikt" wrs van toepassing zijn.

Hopelijk springen er nog wat Apple gebruikers in met een eventueel andere oplossing?
Veel geluk ermee.
ja haar AppleID is nog gekoppeld, maar die krijgen we via haar wel af, ik dacht misschien is er iemand die het vlugger kan
er is een mooi youtube filmpje maar nogal omslachtig.

Je zult met je iPhone terug moeten naar de vorige eigenares om die ID eraf te halen. Ze moet het zelf doen, uiteraard zal die persoon het ID niet aan de nieuwe eigenaar van dit toestel geven. Dat zou een beetje dom zijn he. Maar jij moet met dat toestel naar haar gaan of zij komt naar jullie toe of dat toestel opsturen als jullie te ver uit elkaar wonen, maar zonder haal hulp is die iPhone juist goed genoeg voor de vuilbak. Denk niet dat er een methode is die werkt om het te ontgrenedelen. Er zullen er wel altijd zijn die dit gaan beweren, maar of dit effectief werkt daar stel ik mij zeer de vraag bij, want laat ons eerlijk zijn Apple heeft het ID gebeuren wel heel erg goed dicht gemetseld.
is reeds gevraagd ondertussen we zien die geregeld, is ook een dokter

ik denk dat dit u wel zal helpen
dit is de beste uitleg dat ik u kan geven via het YouTube filmpje
dit zou moeten lukken
hier na staat niet meer op enkel appel software , als er nog zaken moeten bewaar worden doe dit eerst voor dat je dit doet

via windows pc moet je eerst itunes instaleren en zorgen dat die open staat voor mac is dat niet nodig die heeft dat al
probeer morgen nu te laat alvast bedankt, eerst mijn oplader van mijn powermac zoeken ben die kwijt
moet wel zeggen heb nog eens naar de instellingen gekeken en het is een iphone 7 sorry
:-)

Terug
Bovenaan