Iphone iPHONE 6S NEEMT FOTO EN VIDEO OP

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,als ik een foto neem met mijn iPhone6s neemt die ook terzelfdertijd een heel korte video op van deze 'foto'. Hoe kan ik dit uitschakelen? mvg, Alain
 

Tip 4. Wees voorzichtig met ‘Live’ foto’s​


Een nieuwe functie op de iPhone 6S is de live optie. Deze voegt een paar seconden bewegend beeld toe voor en na een foto. Standaard staat deze functie aan. Dit is echter niet aan te bevelen. Voor scenes waar beweging in zit, bijvoorbeeld actiefoto’s, kan het leuk zijn, maar bij veel foto’s voegt het niets toe. Het verbruikt veel opslagruimte waardoor je iPhone ook stukken sneller vol zal raken. Om de functie uit te schakelen druk je in de camera op de middelste icoon met cirkeltjes bovenaan. Als deze wit is, is hij uitgeschakeld indien anders dan staat hij aan.


Tips voor een goede foto iPhone

hier nog wat meer tips:​

 
Een tip, vaak zitten er heel veel leuke foto’s tussen die met live gemaakt zijn.
Op de iPhone is volgens mij de enige manier om deze grote bestanden weg te krijgen om deze foto’s te wissen. Maar dan zijn ze definitief weg.
Als je alles gesynchroniseerd hebt naar iCloud kun je daar de foto’s downloaden naar de pc en daar zie je dan pas wat er aan de hand is. Daar staat dan dus het “ filmpje” en de foto. Hier kun je dan dus de video weggooien en de foto behouden Zodat deze niet definitief weg is. Als je wlt kun je de foto weer naar de iPhone uploaden met iCloud.

Ik had ook wel eens per ongelijk live aan staan en ik no time was mijn 5gig iCloud vol omdat dit bij mij gesynchroniseerd staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan