Hardware Intel N100 of Intel Core i3 1115u laptopje?

cve

Medewerker
Forumleiding
Mijn dochter moet volgend schooljaar veranderen van school en dient daar een nieuwe laptop voor te hebben.
Op school bevelen ze de Lenovo 300W Gen 4 aan die met een Intel N100 processor komt.
Ik heb gezocht naar iets wat naar mijn inziens beter is en dat is de Lenovo Thinkpad L13 Yoga Gen 2
Lenovo Thinkpad L13
Lenovo W300 Gen 4
Waarom denk ik dat de Thinkpad beter is als de W300?
Intel core i 3 1115u tegenover Intel N100
8 GB RAM voor de Thinkpad, volgens ik vind heeft de W300 er slechts 4?
Voor mij dan de grootste reden naast de processor (mijn dochter vind dat niet zo erg) 13.3 " voor de Thinkpad en 11.6 voor de W300.
Nu heeft ze op school een W300 e Gen 2. Dus die 11.6" is ze wel al gewend, maar ik denk dat een iets groter scherm beter is.

Wat is er verder belangrijk;
touchscreen en met stylus.
lange batterij duur, want ze mogen hem niet in de lader steken op school.
Wifi, maar beide hebben Wifi, dus dat is niet van tel bij wat ik wens.
De prijs niet hoger als 600€ en nieuw, geen refurbisch toestel.
 
Ik vind het leuk allemaal wat jullie hier meedelen maar ergens halfweg zijn jullie vergeten dat het touchscreen moet zijn en met stylus binnen het budget van 600€.
Lange pier, dat is ongeloofelijk duur dat u zoon een macbook pro moest hebben. Mijn zoon heeft een Lenovo Ideapad 1 met een ryzen 5 gekregen van ons, mooi ding moet ik eerlijk toegeven. Maar voor onze dochter zijn we er nog niet uit, nu het kan zijn dat ze naar die andere school gaat en dan daar misschien een heel ander toestel aanbevolen krijgt. We wachten nog ff met kopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan