Netwerk Wireless intel AC 9462

bremalie

Steunend lid
Vip Lid
pc notebook Medion MD63000 met Win 10 en Intel(R) wireless -AC 9462 gaat iedere keer in de fout. Kan WIFI niet opstarten (code 10) en wifi is niet terug te vinden met ncpa.cpl .
FOUTOPSPORING NETWERK verklaart defect, en het apparaat gebruikt geen bronnen omdat het niet correct werkt! Opnieuw instaleren van de stuurprogramma's van intel lossen het probleem niet op. Is er nog een oplossing mogelijk of moet ik de adapter als levensloos beschouwen. Deze computer heeft geen internetkabelpoort RJ... aansluiting en kan dus de Wlan niet gebruiken. Wat zijn de mogelijke oplossingen? Notebook openen en nieuwe adapter instaleren of kan dit niet? Uitwendige usb internetadapter aanschaffen (Telenet provider) of ..... Graag een advies. mvg Bremalie

Dank je wel voor de snelle reactie en de geboden mogelijkheden. Dat openmaken zal niet aan mij besteed zijn wegens mijn bevende handen laat staan dat ik al niet weet hoe zo'n wifikaart eruit ziet en hoe te resetten. Dus blijft over een USB wifi dongle.

Hallo Iedereen, probleem is opgelost, met dank aan lange Pier. Eerst gepoods met een oude Belkin dongle maar kon via de oorspronkelijke instal CD niet installeren; niet meer compatibel met win10. Dus pc opengeschroeft en onderdeksel verwijderd. De resetknop gevonden (klein zwarte druktoets even ingeduwd en eveneens waren er twee zwarte druktoetsen aan weerzijden van de pc (twee zwarte vlakken) ook ingeduwd en op hoop van zegen weer dichtgemaakt. Nu is er terug internetverbinding. Ik stuur ook een foto van de geopende achterkant en de wifikaart door.
Dank aan iedereen ; Ps De doorgestuurde handleiding (pdf) klopt niet met mijn handleiding MD63000.
dank voor al jullie reactie.

Bijlagen

• 20250507_153112.jpg
    20250507_153112.jpg
    115.5 KB · Weergaven: 13
  • 20250507_151724.jpg
    20250507_151724.jpg
    118.9 KB · Weergaven: 13
Terug
Bovenaan