Windows 10 Indexatie wordt niet uitgevoerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,

Bij een zoekactie op mijn Nass apparaat, krijg ik de melding: Indexering niet ingeschakeld. Wanneer ik vervolgens Indexering probeer in te schakelen, krijg ik een venster waarop te lezen staat: Indexeren wordt niet uitgevoerd. Wie weet wat hier aan de hand is en wat e.e.a. betekent. Is Indexatie noodzakelijk en zo ja, hoe krijg ik die indexatie weer aan de gang? Ik hoor het nog graag en ben benieuwd naar het antwoord.
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
dan moet ik even passen, ken vooral Synology ... collega misschien ?

Is geen volwaardige NAS in de zin dat hij geen eigen OS draait. Is een soort Home Cloud met apps. De mogelijkheden om het gedrag van het toestel te beinvloeden zijn m.i. dan ook beperkt.
 
Dankjewel Philip, maar volgens mij heeft Windows het probleem al opgelost, met een Windows hulp programmaatje. In ieder geval krijg ik die melding niet meer. Dus of het nou een Windows- of een WDmycloud-probleem is geweest? Dat is mij in ieder geval niet duidelijk.
Groetjes,
Cor
 
Als je de gedeelde mappen / bestanden van de WDMyCloud in de verkenner ziet en je krijgt daar dus dat indexering niet ingeschakeld, is dat dus een Windows dingetje.
Binnen Windows kun je indexeren in of uitschakelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan