Hulp aan de straatstenen,plantrekker gaat er W7 opzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn maat is 20 X erger als ik.Die dacht dat Nero schowtime zijn pc bestuurde(iets dat mee opstartte.+ dat ding heeft dag/dag opgestaan voor een vrije radio = torenhoge rekening.
Heeft nu geen internet meer.De pc heb ik opgekuist met Mbam en AdwCleaner(50 blz).
Om toch wat te kunnen typen heb ik Xubuntu geïnstalleerd met Abiword.
't Begint weer denk ik.Via iemand komt er W7 op en internet wordt terug aangezet.Ik heb al gezegd dat hij wat pc moet volgen.Ik dat ik mijn gsm nr ga veranderen.
Lopen er nog zo'n mensen rond ?
 
Er lijkt me niet meteen een concrete vraag achter dit alles te zitten, maar eerder zoiets van "is mijn maat zowat de enige op deze aardkloot die niet weet waar hij mee bezig is als hij voor zijn scherm zit en ergens op klikt, of zijn er nog zo mensen ?".

Louter het weergeven / delen van een gevoel en het ventileren van een mening dus ... en misschien ook ergens op zoek zijn naar een bevestiging, welke gesterkt wordt door een eventuele reactie van gelijkgestemden.

Maar we kunnen het ook vragen aan hobbyman en dit voor die ene die oh zo graag "scherp" uit de hoek probeert te komen weer vraagt of ik een glazen bol heb ...
greensmilies-029.gif


hobbyman, heb je een concrete vraag in dit topic of gaat het hier eerder over het weergeven / delen van een gevoel en het ventileren van een mening ? ...
 
Dus toch geen topic voor de straatstenen.Awel er zijn van die mensen die je altijd liggen hebben,fantasten.
Ik heb zo'n maat.Die had een vrije radio en een stream via zijn pc.Dat ding stond 24 hr aan = torenhoge rekening.
Ik heb die pc gezuiverd en er Xubuntu opgezet met AbiWord.
Nu komt er W7 op ipv xp.Weer van die aardige pc mensen denk ik.
Dus ik denk ,handen af(hulp voor de straatstenen)
 
Iedereen weet toch dat het een sport om alles te kraken,nep OS en cinema films downloaden.Daarom is het steeds zo stil in de straat.Tot zover de jeugd.
De ouderen zijn dan weer te braaf,nietsvermoedend.
:smilie_pinoc:
Ik vertrouw die mensen niet die hem helpen.
 
Die had een vrije radio en een stream via zijn pc.Dat ding stond 24 hr aan = torenhoge rekening.

Zulke dingen maken je inderdaad een "grootverbruiker" en daar hangt een prijskaartje aan vast.

Of het zuiveren van de PC voldoende gaat zijn weet ik niet, er is ook nog zoiets als "verstandig computergebruik" ... misschien knelt daar het schoentje zo een beetje ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan