Browser Hulp gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wisperbird

Steunend lid
Vip Lid
Ik help een angstige dame met haar PC die erg overdreven reageert.
Een browser (chrome in haar geval) geeft bij een invoerveld vaak een suggestie.
Dus bij het intikken van haar emailadres verschijnt wat zij reeds eerder gebruikte.
Zij wil dat niet.
Weet iemand hoe je kunt voorkomen dat de browser dit onthoudt ?
 
ik weet dat dit enkel via firefox kan bij google chrome weet ik het niet en vind ik het niet

afbeelding van firefox

1692870527705.png
 
Google Chrome openen. Rechts boven op de 3 puntjes klikken, onderaan naar instellingen gaan klik. Automatisch invullen en wachtwoorden Klik. Rechts adressen en meer Klik.
Adressen opslaan en invullen
Inclusief informatie als telefoonnummers, e-mailadressen en verzendadressen uitzetten.
Hopelijk is dit wat je bedoeld.
 
Beste Patrick S bij Chrome klik je rechts boven op de 3 puntjes, onderaan naar instellingen gaan, privacy en beveiliging aanklikken dan Cookies en andere site gegevens, naar beneden scrollen en dan lees je :Cookies en sitegegevens wissen als je alle vensters sluit met als extra vermelding: als de schakelaar aanstaat wordt je ook uitgelogd uit Chrome, ik vermoed dat dit hetzelfde is als bij Firefox.
 
Beste Patrick S bij Chrome klik je rechts boven op de 3 puntjes, onderaan naar instellingen gaan, privacy en beveiliging aanklikken dan Cookies en andere site gegevens, naar beneden scrollen en dan lees je :Cookies en sitegegevens wissen als je alle vensters sluit met als extra vermelding: als de schakelaar aanstaat wordt je ook uitgelogd uit Chrome, ik vermoed dat dit hetzelfde is als bij Firefox.
uw beschrijving is om duidelijk, ik vind het niet terug,
doe stap per stap en plaats er dit tussen -> en desnoots een screenshot er bij
ik heb van Google Chrome Versie 116.0.5845.111
voor mij is toegankelijkheid voor iedereen belangrijk
 
Weet iemand nog waarover dit gaat ? Een vraag van @Wisperbird is - nadat de vraagsteller in #5 aangaf dat het opgelost is - eensklaps een vraag geworden van @Patrick.S, waar @Hubert Collaer dan op reageert ... maar hoe en wat nu precies de verdere vragen zijn is althans mij niet duidelijk.

Indien dit een nieuwe, andere vraag is dan wat eerst hier werd gevraagd, graag een nieuw apart topic openen, met een duidelijk geformuleerde vraag...
 
Weet nog niet of ik hier iets mee kan. Bedankt voor de tip.
Omdat de vraag opnieuw leven is ingeblazen hier even een afbeelding waar het om gaat:

Weergave naam.jpg


Dit zie ik dus als ik inlog op PCTuts. Dat vind ik handig, kan je het invullen door er op te klikken. Dat wil zij dus niet.
 

Gerelateerde zoekopdrachten uitzetten​

Ben je uitgelogd van je Google-account als je zoekt op Google, dan zie je mogelijk aanbevelingen die gerelateerd zijn aan je recente zoekopdracht. Als je zulke aanbevelingen niet wilt zien, zet je Gepersonaliseerd zoeken uit.

  1. Ga op je computer naar google.com.
  2. Tik onderaan op Instellingen
    en dan
    Zoekinstellingen
    en dan
    Gepersonaliseerd zoeken.
  3. Zet Gepersonaliseerd zoeken uit.
Tip: Gepersonaliseerd zoeken is alleen beschikbaar als je alle cookies accepteert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan