Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi,

Zit met een vraagje , Hoe kan ik de output van een cover print progje (in mijn geval coverxp) dat normaal naar een printer gestuurd wordt met al zijn instellingen bewaren als bvb .jpg om op een andere pc waar men bvb geen administratieve rechten heeft (en dus geen coverxp kan installeren) uit te kunnen printen ?
Ik kan natuurlijk in paint en dergelijke beginnen spelen maar dat wil ik absoluut niet doen.

Thanks for the info.

Ben
 
Kan je toevallig niet bij afdrukken "afdrukken naar bestand" ofzoiets nemen?
Dit bestand kan je dan doorsturen naar iemand en die kan dan vanuit dat bestand die gegevens uitprinten met dezelfde instellingen.
Normaal zou deze functie erin moeten zitten..
 
dank voor de info ForesBlade echter je gaat me toch moeten een voorzet geven hoor.

voor coverxp geen idee hoe je dat kan doen, heb alle menu's afgelopen en vind nie direkt iets. Voor Nero bewaart hij het als .ncd en daarvoor moet ik dan op die andere pc nero hebben wat ook niet het geval is. Nero cover designer werkt echter bijlange niet zo vlot als coverxp.
 
Je heb 3 kaders in cover XP
de bovenste waar allerlei knoppen staan om instellingen te doen
de linkse kader waar je de FRONT meestal zet
de rechtse waar ke meestal de BACK cover zet

Het is in de linkse en rechtse waar de knoppen staan waar je de covers kan opslaan op je pc
de knoppen zijn
FILE TOOLS COVER TEMPLATES SETUP
mt de knop FILE kan je de covers opslaan op je pc en zelfs de grote veranderen
Als je in FILE op SAVE druk krijg je deze kader


Ik hoop dat je dit een beetje begrijpt nu
 
dank ForesetBlade ,

hebt u dit zelf uitgetest ?

Als ik die methode volg dan print ie niet de juiste grootte zelfs als ik in het tekenprogje originele grootte bewaren aanduid.
Ik zou eigenlijk de output van de printer ergens anders naartoe moeten kunnen sturen.

groetjes,

Ben
 
heb hier anders printeasy liggen is ne echt gemakkelijk programma'tje dat je het eigenlijki kan meenemen op je stick en instaleren bij de mensen waar je bent en zo is iedereen content en het is nog een freewareproggietje ook
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan