Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik bezit een Acer Travelmate 6592G laptop met daarop Win 8.1 Pro x86...
Vermits ik probleempjes heb met mijn scrollpad (pijltje vliegt in elke richting bij de minste aanraking) en er geen verbetering kwam na het laten lopen van Spyhunter en WiseCare ben ik op de website van Acer gaan kijken naar Synoptics driver voor mijn toestel onder Win8.1... echter NIETS te vinden !
Dan maar naar de Synoptics site en daar staat inderdaad een actuele driver. Vooraleer die te installeren wou ik een Restore Point aanmaken, doch daar liep het helemaal mis: na enkele sec een foutboodschap: toegang geweigerd met foutcode 0x80070005 !!! ...
Daarna probeerde ik een sfc /scannow welke alles OK vond ... maar toch onmogelijk dat restore point te maken, dus en nu weet ik het niet meer !
Kan iemand me helpen AUB ???

;!;!;!
 
open je configuratiescherm en klik vervolgens op de muis ..
open de tap " opties voor de aanwijzer" en selecteer hier de snelheid zet deze dus langzamer ..
bevestig dit met toepassen en ok

wat betreft het niet kunnen aanmaken van herstelpunt ... is deze optie dan ook ingesteld ..
ook dit dien je te controleren via het configuratiescherm > herstel > systeemherstel configureren
 
ik begrijp je niet goed @Qtex;
- mijn muis werkt perfekt , maar het is het touchpad wat mijn pijltje alle richtingen uitstuurt als je het maar effen aanraakt !!!
- wat betreft de configuratie van het systeemherstel dit is OK; zoals ik vertelde start de procedure van het aanmaken van een herstelpunt normaal, loopt een 15-tal sec en wordt dan afgebroken met de foutcode !

...???
 
Heb dit eens gezien met een vrij nieuw model van ultrabook met Windows 8. In het begin was dit aanvaardbaar, maar werd erger met de tijd. Uiteindelijk voor herstelling (garantie) teruggestuurd en onderdeel laten vervangen. Probleem was verholpen toen. Kan dus hardware probleem zijn. Ik vermoed dat die fabrikant een slechte batch heeft van die touch pads.
 
wat betreft de foutcode 0x80070005 deze is te globaal ...
op het Microsoft Forum geeft men het advies om de antivirus uit te zetten als ook om het in de veilige modus te proberen ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan