Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Het noodlot blijft me achtervolgen...
Nu wou ik zowel een herstelpunt als een Systeemkopie maken en noch het noch het ander werkt. Ik heb de foutcodes geGoogled, maar zie niets die me zou kunnen helpen.

zie foto's: Herstelpuntprobl.jpg en Systeemkopie.JPG

Hopelijk is dat op te lossen. Vreemd toch dat geen van de twee werkt.
 
Heerlijk toch? Denk je niet dat er ergens een topic zou moeten zijn waar we kunnen mijmeren naar het verleden?

Off-Topic

Ik weet niet of daar behoefte aan is onder de leden ?

Zo af en toe eens een klein zijsprongetje maken in een Topic moet kunnen vind ik. Als het maar in bepaalde mate iets te maken heeft met de topic vraag.
Op veel forums is dat verboden en wordt er meteen ingegrepen of gemodereerd.

Kijk: Als een topicvraag over appels gaat, gaan we het in dat topic niet over kokosnoten hebben.
Als de appels niet goed groeien op een bepaalde grond, kan het gebeuren dat kokosnoten op diezelfde grond ook niet goed groeien. Dan heb je automatisch een zijspoor in een topic aangemaakt over kokosnoten. Indirect heeft het dan toch iets met elkaar te maken, Kan zijn dat via de kokosnoten, omdat daar misschien gemakkelijker achter de oorzaak te komen is, het probleem van de appels opgelost kan worden.

Dit is hoe ik hier tegenaan kijk in een misschien wat vreemd voorbeeld, maar zo werkt het menselijk gezien wel.

Ik denk juist dat het de kracht van Pctuts is dat wij dit, mits het niet uit de klauwen loopt, gewoon toestaan en niet ingrijpen. Dit is wat menselijker en vriendelijker dan meteen verbaal ingrijpen en leden op de vinger tikken zoals op vele fora gebeurd.
Ik denk dat we deze weg moeten blijven bewandelen tot mensen zich hier echt aan gaan storen.
Dan kunnen we kijken wat we daarmee gaan doen of met de ingeslagen weg blijven doorgaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan