Dat is heel mooi als je dat allemaal kunt. Maar ik denk dat er weinig zijn die dit allemaal hebben. Diverse met een externe schijf waar ze hun data op bewaren of zelfs op een stick. Dat is dan ook meestal alles wat er in de realiteit is. Ook ik heb al duizend maal mensen, er van proberen te overtuigen dat ze een copy nodig hebben.
Zelfs mensen die al eens iets voorgehad hebben. Onlangs nog, met veel moeite data kunnen redden. Zouden eerst en vooral een externe schijf kopen om alles op te zetten. Nog altijd niets verandert. Als je mensen er op wijst dat er op hun systeemschijf fouten zitten, dat de meesten er van uitgaan dat het zelfs geen kwaad kan????? Ik heb diverse schijfjes waar ik alles op bewaar. Om de halve maand een clone van mijn C schijf. Hiervoor 2 schijfjes eentje voor de 1e van de maand en eentje voor de 15e. Idem voor mijn D schijf, maar dan een syncronisatie. Mijn C schijf is (bewust) maar 500GB gekozen. Met USB 3 heb ik heel vlug alles overgezet. Er kruipt natuurlijk een bedrag in. Denk dat het voor "ons" ouderen makkelijker is dan met jonge gezinnen. Alhoewel, als je ziet wat ze neertellen om een Smartphone aan te schaffen????? Maar vroeg of laat ondervinden ze het tot scha en schande. Maar dan is het te laat.