herstelpunt maken windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb sinds enkel dagen nw.lapop met windows 8.
De eerste keer van programma laden heeft hij ook een herstelpunt gemaakt zoals het hoort.
Later na diverse windows update maakt hij geen herstelpunten meer aan. Zodat ik dit tot op heden
handmatig heb gedaan.
Ik nagekeken in bestand sys.beheer/service/m.s.s.c.p. en daar staat dat herstelpunt wel gemaakt
zou moeten worden omdat dat automatisch staat. doch zonder resultaat.
wel staat op het bestandje wordt uitgevoerd (ipv. starten). Als ik stoppen aanklikt, verschijnt weer
starten, maar in bestand staat dan weer wordt uitgevoerd.
Wat moet, of kan, ik veranderen om weer automatisch herstelpunten te kunnen krijgen ?
 
indien je niet weet hoe je naar je configuratiescherm ga : type je in je zoekvenster "control " en klik op ok ( neem de optie "grote pictogrammen ")

open je onderhoudscentrum via het control centrum ( configuratiescherm) en klik daar op" herstel "
klik nu verder op "systeemherstel configureren "
in het scherm " Systeemeigenschappen " klik je op de vermelding van de beschikbare stastions op de " windows 8 (C:) (systeem) en je schakelt deze in door " Configureren aan te klikken en het vinkje bij systeembeveiliging inschakelen aan te zetten .
tevens verzet je de schuifregelaar bijv: op 11%
bevestig daarna met toepassen en ok

Bekijk bijlage 9971

opmerking :
de service M.S.S.C.P ( Microsoft Software Shadow Copy Provider ) staat bij mezelf niet op Automatisch ingesteld maar wel op handmatig
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan