Internet Algemeen YouTube op Google Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de laatste tijd het probleem dat als ik ondertiteling in werking stet, dat ik dan een donkere achtergrond zie met grijze tekst in plaats van een zwarte achtergrond met witte tekst. Ik heb alle van toepassing zijnde instellingen geprobeerd, maar niets helpt. Firefox geeft wel de normale zwart/wit tekst weer, maar Chrome doet dat dus niet en ik zou graag willen weten of iemand daar ervaring mee heeft want ik geef de voorkeur aan Chrome. .
 

Bijlagen

  • 24.screenshot.jpg
    24.screenshot.jpg
    45.6 KB · Weergaven: 107
Laatst bewerkt:
Ik kreeg een breinflits en heb Google Chrome, die ik via "Portable apps" had geïnstalleerd verwijderd en daarna weer opnieuw geïnstalleerd. Het probleem leek daarmee opgelost te zijn, maar het was helaas tijdelijk. Ik heb nu Windows opnieuw geïnstalleerd en direct van een herstelpunt voorzien.
 
Laatst bewerkt:
Hartelijk dank voor de moeite die je hebt ondernomen. Ondertussen heb ik het opgelost door Chrome te verwijderen en daarna weer opnieuw te installeren. De ondertiteling leek helemaal zoals het hoort te zijn, maar helaas was dat maar tijdelijk. Ik heb nu Windows opnieuw geïnstalleerd en direct een herstelpunt ingesteld zodat het in de toekomst niet zo'n ingrijpend verhaal wordt.
 
Laatst bewerkt:
Als het zo eenvoudig was dan had ik het niet als probleem op pctuts geplaatst. Inmiddels dacht ik dat het zou helpen als ik Chrome via Portable apps zou verwijderen en opnieuw installeren. Het probleem was opgelost, maar was helaas tijdelijk dus heb ik Windows opnieuw geïnstalleerd en voorzien van een herstelpunt. De ondertiteling is nu helemaal goed, en ik hoop dat het zo blijft.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan