E-mail Google Account

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste allen,

Mijn zoon heeft een tijd geleden in mijn google account zitten prutsen en zijn mailadres als hoofdaccount ingesteld,
nu kan ik dit langs geen kanten meer mijn google (mail) adres veranderen als hoofdaccount,
hier iemand een tip om dit aan te passen?

alvast vele dank!
 
Wat ik bedoel....mijn zoon is het op een of ander manier gelukt om emailadres van google account te veranderen naar zijn adres,
1617625822865.png
 
Je leest zelf ook onder het eerste punt dat dit niet kan ... je kan binnen een BESTAAND account geen ander mailadres kiezen. Want dan zou het een ander account zijn hé ...
Waarschijnlijk heeft hij gewoon op je PC zijn eigen mail/google account gebruikt en daar is eigenlijk niets mis mee.

Maar je geeft nog altijd géén antwoord op de vraag voor welke toepassing je dit account wil gebruiken. Waarschijnlijk moet je daar gewoon afloggen en terug inloggen met je eigen account.
 
met welk apparaat is dit en in welk programma ??? dat zegt je er niet bij

Outlook voor Microsoft 365 Outlook 2019 Outlook 2016 Outlook 2013

Uw standaard-e-mailaccount wijzigen​

U kunt uw standaard-e-mailaccount wijzigen met de volgende stappen.

  1. Selecteer Bestandsinstellingen > accountinstellingen > Accountinstellingen.
  2. Selecteer in de lijst met accounts op het tabblad E-mail het account dat u als standaardaccount wilt gebruiken.
  3. Selecteer Instellen als standaardinstelling > Sluiten.
 
@Patje001 Dat is niet zoals ik het probleem van TS inschat... Dat is de setting die binnen een mail-client bepaald welk account je als standaard wil gebruiken.
Maar TS kan misschien best eens aangeven of dat zijn probleem is ...

Ik had begrepen dat binnen zijn Google Account (vb. Voornaam1 Naam1, met als mailadres voornaam1.naam1@google. com) zijn zoon erin geslaagd is om dat te wijzigen zodanig dat naam en mail niet meer overeenkomen. (vb. Voornaam1 Naam1, met als mailadres voornaam2.naam2@google.com) en daardoor geen mails kan bereiken die naar zijn eigen, echt mailadres worden verstuurd.

@stena Kan je aub. even verduidelijken hoe het nu echt in mekaar zit ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan