Mijn zoon heeft een tijd geleden in mijn google account zitten prutsen en zijn mailadres als hoofdaccount ingesteld,
nu kan ik dit langs geen kanten meer mijn google (mail) adres veranderen als hoofdaccount,
hier iemand een tip om dit aan te passen?
Je leest zelf ook onder het eerste punt dat dit niet kan ... je kan binnen een BESTAAND account geen ander mailadres kiezen. Want dan zou het een ander account zijn hé ...
Waarschijnlijk heeft hij gewoon op je PC zijn eigen mail/google account gebruikt en daar is eigenlijk niets mis mee.
Maar je geeft nog altijd géén antwoord op de vraag voor welke toepassing je dit account wil gebruiken. Waarschijnlijk moet je daar gewoon afloggen en terug inloggen met je eigen account.
@Patje001 Dat is niet zoals ik het probleem van TS inschat... Dat is de setting die binnen een mail-client bepaald welk account je als standaard wil gebruiken.
Maar TS kan misschien best eens aangeven of dat zijn probleem is ...
Ik had begrepen dat binnen zijn Google Account (vb. Voornaam1 Naam1, met als mailadres voornaam1.naam1@google. com) zijn zoon erin geslaagd is om dat te wijzigen zodanig dat naam en mail niet meer overeenkomen. (vb. Voornaam1 Naam1, met als mailadres voornaam2.naam2@google.com) en daardoor geen mails kan bereiken die naar zijn eigen, echt mailadres worden verstuurd.
@stena Kan je aub. even verduidelijken hoe het nu echt in mekaar zit ?
de screenshot die ze hier zet is van is van dit https://myaccount.google.com/email meld je aan via google.be --> Persoonlijke informatie--> Contactgegevens-->op E-mail adres klikken en dat is de haar screenshot
@Patje001 De link die U geeft gaat direct naar het account waarmee U bent ingelogd. Bij mij dus Wisperbird via Google dot NL @stena Het is simpel hoor. Ga naar dashboard en pas de secundaire email adressen aan.
P.S. Ik zou er voor zorgen dat anderen niet in mijn dashboard kunnen komen. Via 2FA
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.