Status
Niet open voor verdere reacties.
dag heren
ik heb een Samsung met een Google account nu heb ik deze terug gezet naar de fabriek instelling maar kan nu niet meer gebruiken omdat ik mijn wachtwoord van google mail niet meer weet [was een oud account]
is hier een oplossing voor?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
indien je het gebruikte email wel kent en ongeveer ook het wachtwoord dan kun je via google zelf een wachtwoord reset doen of anders gezegd een nieuw wachtwoord instellen ... ken je echter niets meer dat voorkwam in het wachtwoord dan vrees ik dat het niet mogelijk is ..tenzij je op de vragen kunt beantwoorden .
google wachtwoord wijzigen of resetten
 
Als je het herstel-e-mailadres of hersteltelefoonnummer van het account nog weet kun je het wachtwoord resetten. Weet je helemaal niets meer, is het helaas.

Google-accounts en volg de stappen.
 
Ik kan hier niets meer aan toevoegen. Heel handig is een documentje aanmaken met alle paswoorden en wachtwoorden. Ik heb dat ook, want onthou dat maar eens van alles, is onbegonnen werk. Dat staat natuurlijk niet op de pc opgeslagen he.
 
Als die Google account ook op uw pc gebruikt wordt of werd kan je het wachtwoord en de inlognaam wel terugvinden op uw pc met het programma "Recall.exe"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan