Windows 10 gmail account blijft staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Ben onlangs overgestapt van Telenet naar Orange. Mijn Telenet e-mailadres komt in de komende tijd te vervallen. Daarom heb ik een gloednieuw Outlook.be mailadres aangemaakt. Heb dit ingegeven op mijn computer. Had al een ouder gmailadres. Dit stond in de pc en daar meldde ik me mee aan bij de store. Nu wilde ik ook dit adres verwijderen op mijn pc, maar is met geen stokken weg te krijgen. Ben wel aangemeld met het Outlookadres.
Vraag : Hoe kan ik dit gmailadres verwijderen in mijn account?
 
doe dan eens een rechts klik op start en kies afmelden ..meld je daarna vervolgens terug aan maar kijk goed wat er staat je zou mogelijk de optie krijgen om onder een ander account ( outlook.be) aan te melden...
 
Het werd een beetje teveel. Heb alles nog eens grondig overlopen. Ziehier de situatie :
Betreft mijn e-mail, enige account die er staat is mijn Outlook- Account. Dit is dus ok.
In mijn aanmeldingsscherm voor Windows zie ik primair de Gmail en daarna de Outlook-account.
Dus is volgens mij alles te zoeken in het aanmelden voor Windows.
Voor de zekerheid, deze morgen een clone gemaakt.
Hierna mijn pincode verwijderd en opgestart, alles bleef zoals het was.
Daarna gevraagd om op te starten met plaatselijke account. Toen kon ik de Outlook-account ingeven.
Zo is het mij gelukt de Outlook account als primair in te stellen. Ben in de mogelijkheid nu van het Gmail-account te verwijderen.
Dus probleem opgelost.
Hartelijk dank om mee te zoeken naar een oplossing. De meeste verwarring is ontstaan door het verschil tussen de e-mail account en de Microsoft account voor Windows.
 
  • Leuk
Waarderingen: Qtex
uiteindelijk is het dan toch weer goed gekomen ..ik lees dat je een clone gemaakt heb indien het zou misgelopen zijn ...verwijder nu al je voorgaande clone's en maak je vervolgens een nieuwe aan ..
 
Neen, De clone van 1/12 vervang ik door de huidige. 15/12 Wordt zowiezo op een andere schijf de 2de clone vervangen. Ik heb er altijd 2 achter de hand. Oudste is dan maximaal 2 weken oud.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan