Windows 11 geraak niet meer in bios.

Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Ik heb een oude laptop als hoofdcomputer, het betreft een Samsung NP 300 met een intel core i5 2450M en 8 GB RAM, zodat jullie weten welk toestel het is.

Ik wil namelijk in de bios komen, maar als ik opstart zie ik heel erg kort dat ik op F2 moet drukken om in de bios te komen en op F4 om in iets anders te komen.
So far, so good. Maar als ik dan heel erg snel op de F2 of zelfs de F4 knop drukt zie ik heel erg kort dat mijn moederbord het heeft gegrepen en zegt dan "wait", en boot gewoon Win 11 op. Maar ik wil in mijn bios komen. Dan heb je de functie om vanuit je Windows in je bios te komen, je drukt op herstarten terwijl je Shift knop ingedrukt houdt, dan kan je naar probleem oplossen gaan en daar zou dan normaal mijn bios moeten bij staan, maar dit staat daar helaas niet tussen. Hebben jullie enig idee hoe dit zou kunnen komen?
Ik weet het nu niet meer.
 
Lange Pier, dit helpt helaas niet. Heb het 3x geprobeerd en hij boot meteen op in Windows. Er komt wel iedere keer "wait", en gaat meteen weg en dan boot hij gewoon op zoals gewoonlijk.
 
zomaar een gedacht maar zet eens via de energie instellingen het snel opstarten eens uit ..
herstart dan je systeempje en druk dan de F2 toets in van het moment je scherm aan ga.
 
zomaar een gedacht maar zet eens via de energie instellingen het snel opstarten eens uit ..
herstart dan je systeempje en druk dan de F2 toets in van het moment je scherm aan ga.
Hoe doe ik dit in Win 11? Ik weet hoe dit moet in Win 10, maar in Win 11 weet ik dit niet. Het staat in instellingen niet op beste prestatie,
1678477329674.png

Als het dit is wat je bedoelt, dan staat dit daar reeds op.
 
Hoe doe ik dit in Win 11? Ik weet hoe dit moet in Win 10, maar in Win 11 weet ik dit niet. Het staat in instellingen niet op beste prestatie,
dit zal je via het oude configuratiescherm moeten doen .. via energiebeheer > gedrag aan /uit knoppen bepalen >instellingen wijzigen die momenteel niet beschikbaar zijn .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan