Foutmeldingen met nieuwe provider

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo ik heb een paar berichtjes geleden getoond hoe je de fouten console moet disable zetten
dan krijg je geen popups meer

de fouten console van xp gaat je toch ook niet zien dat barst daar ook van fouten zé (lachen)

Ik ga die foutenconsole niet sluiten, het zijn verbindingsproblemen zegt mijn provider, ook voor mail te zenden en ontvangen.
Doe hier maar slotje op, als niet in orde komt verwijt ik mijn provider contractbreuk en verander ik weer.
Bedankt voor de tips jongens

Er zijn idd verbindingsproblemen bij die provider, de online gamers klagen nogal met hun veel te hoge ping de laatste tijd :/ maar css is een opmaak code voor website's en daar heeft een isp niets mee te maken, buiten hun eigen website dan natuurlijk :)
Nu goed, je geloofd mij niet :/

toch wel, maar van die errors krijg ik geen foutmeldingen, ze staan er wel bij, maar bovenaam staat steeds pop3 server, als dat in orde komt kunnen die andere errors me niet veel schelen, ik heb er dan geen last van.
Ivan ging daar toch nog aan werken, dat komt goed, ben ik zeker van.

Ben net naar probleemrapporten gegaan.
Er stond dat er problemen werden veroorzaakt door opera, ik moet de nieuwste versie downloaden, maar de nieuwste versie, de 9.25 heb ik reeds 3x herinstalleerd, ik heb zelft enige tijd geleden de operamap, met alle instellingen volledig gewist, en na opkuis met diverse programma's een zuivere install gedaan.
Een foutrapport gebeurt niet elke dag, maar er staat steeds dat er netwerkproblemen zijn, met pop server voor in en out, gevolgd door al die css (zie voorgaande posts).
Als ik bel naar de technise diensten van euphony start er automatis een bandje over storingen van hun kant uit, met excuses etc.
Ook heeft er iemand in een topic van mij een reactie geplaatst over gamers die werken via euphony, en ook klagen over uitvallen van het netwerk, ik denk nog steeds dat die problemen bij euphony liggen.
Maar waarom zegt de probleemoplosser van vista dan dat het probleem veroorzaakt word door opera??
Dat snap ik niet.

Maar Opera is op de eerste plaats toch een browser en geen mailclient?
Mogelijks heeft Opera wel de mogelijkheid om je mailbox te checken en staan daar de instellingen niet juist voor pop3 en evt smtp?

Omdat je me nu nieuwsgierig maakt heb ik een gekeken op hun website en daar staat dus Opera Browser met Opera mail ingebouwd. Opera is dus wel in eerste plaats de browser maar je hebt ook gelijk, beiden zijn 1 :)

Kijk, ik gebruik opera al ca 17 maand voor surfen, mail, hotmail en soms torrentdownloads, alleen is u torrent en bit lord meestal sneller.
De foutmeldingen heb ik nooit gehad, tot aan het veranderen van provider.
Vanaf dag 1 ging het al mis.
Ik heb nu 2 dagen, en eens 1 dag zonder fouten gehad, de rest is 1x, 2x en 3x op een dag zo een foutrapport, daarom vermoed ik dat het aan de isp ligt, ook gamers hebben soms storing tijdens on-line games.
En toch heb ik voor deze isp gekozen, omdat 3 gebruikers op dit forum zeer tevreden waren.
Waarschijnlijk zijn deze probs onlangs pas ontstaan, en hopelijk zijn ze tijdelijk.
Als iemand wil veranderen van isp en leest dit, dan weet die hoe laat het is, da's het belangrijkste.
Zit nu voor de 2ex online, tot nu geen foutmeldingen.
Ik zal volgende week nog een update geven hier hoe het verder verloopt.
Ik heb wel opnieuw bij belgacom moeten aansluiten, mss is dat een bijkomend probleem geweest, of mijn vorige operator heeft nog wat stoorzender gespeeld, tijd zal het uitwijzen.
U leest er nog over.

Ik heb comtact gehad met enkele euphonygebruikers, deze beweren geen uitval te hebben.
Bij mij heeft dat probleen meer dan 3 weken geduurd, maar de laatste tijd loopt alles perfect, en bijna dubbel zo snel dan bij mijn vorige provider, ik houd het erop dat de omschakeling niet vlekkeloos verlopen is.
Nu is het afwachten of het zo blijft.
Moesten er nog problemen opduiken horen jullie er nog van.
Ik beschouw dit onderwerp als opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan