foutmeldingen herstelpunt ox8000203

Status
Niet open voor verdere reacties.
foutmelding: 0x80070005 nadat ik update van AVG had geinstalleerd.
nadat ik AVG had uitgeschakeld en opnieuw herstelpunt wou maken
kreeg foutmelding 0x81000203.
Dus nu kan ik helemaal geen herstelpunten maken of bekijken.

wie kan mij helpen ?
 
vraagje :
heb je nadat de update van de avg gedaan was een systeem herstart gedaan of eerder de avg uitgezet om dus een herstelpunt te kunnen aanmaken ?
 
ja, nadat enkele dagen geleden de AVG update heeft plaatsgevonden. bij de eerste keer herstelpunt maken heb ik nog aangegeven
herstelpunt te maken van voor de windows update W7. Omdat daarna mijn probleem nog niet was opgelost met MS office word,
heb ik nogmaals herstelpunt geprobeerd te maken, en toen kreeg ik de melding dat herstel niet meer beschikbaar was.
 
dat is géén antwoord op mijn vraag ...!
mijn vraag was .. heb je nadat de update van de avg gedaan was een systeem herstart gedaan..
of eerder de avg uitgezet om dus een herstelpunt te kunnen aanmaken ?
 
mijn vraag was heb je na de update van de avg een systeem herstart gedaan ja of neen
er was deze week een update van de avg waarbij het noodzakelijk was je systeem te herstarten ....( dit werd ook aangegeven )
 
gebruik dan het avg removal tool dan ben je zeker dat ook alles weg is van de avg ...
vergeet echter niet effe eerst de setup.exe eerst op te halen van de avg indien je deze achteraf terug wilt installeren ..
download avg free trial ( avg internet security )

download avg free

vergeet ook niet na het verwijderen van de avg effe de internet kabel los te maken van de pc voor alleer je een herstelpunt aanmaakt ....
want immers je bent nu onbeschermt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan