Windows 10 foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.
goedenavond, ik kan niet op nieuwe updates controleren ik krijg dan een foutmelding: 0x80070424 hoe los ik dit op? ik heb Windows 10 home versie 21H1
 
helaas lukt het niet, heb windows probleemoplosser gebruikt en snap er niks van, zie bijlage. kreeg nog een melding toen ik mijn pc opstartte, bijlage 2
vr. gr. erica
screenshot probleemoplosser.jpg
Screen Shot 09-14-21 at 08.13 AM.jpg
 
Laatst bewerkt:
toen ik in #3 ' BITS-service ' zag staan, dacht ik aan een drietal mogelijke ( oplossingen ???? )
1. w10-wuauserv.zip, un-zippen/rarren: tweetal register instellingen en erop dubbelklikken, opnieuw opstarten ... uitproberen
geen resultaat?
2. zoek en download ' SFCFix.exe ' uitvoeren als ' administrator ',opnieuw opstarten ... uitproberen
nog geen resultaat?
3. een ' inplace repair/upgrade ', gebruik ' zoeken ' van deze site met zoekwoord: ' inplace-upgrade ' door Qtex

hier nog een link met nuttige info:


engelstalig, maar rijkelijk geïllustreerd.

S6
 

Bijlagen

  • w10-wuauserv.zip
    2.8 KB · Weergaven: 86
toen ik in #3 ' BITS-service ' zag staan, dacht ik aan een drietal mogelijke ( oplossingen ???? )
1. w10-wuauserv.zip, un-zippen/rarren: tweetal register instellingen en erop dubbelklikken, opnieuw opstarten ... uitproberen
geen resultaat?
2. zoek en download ' SFCFix.exe ' uitvoeren als ' administrator ',opnieuw opstarten ... uitproberen
nog geen resultaat?
3. een ' inplace repair/upgrade ', gebruik ' zoeken ' van deze site met zoekwoord: ' inplace-upgrade ' door Qtex

hier nog een link met nuttige info:


engelstalig, maar rijkelijk geïllustreerd.

S6
bedankt voor de adviezen ik ga alles goed doorlezen
 
  • Leuk
Waarderingen: wivy
toen ik in #3 ' BITS-service ' zag staan, dacht ik aan een drietal mogelijke ( oplossingen ???? )
1. w10-wuauserv.zip, un-zippen/rarren: tweetal register instellingen en erop dubbelklikken, opnieuw opstarten ... uitproberen
geen resultaat?
2. zoek en download ' SFCFix.exe ' uitvoeren als ' administrator ',opnieuw opstarten ... uitproberen
nog geen resultaat?
3. een ' inplace repair/upgrade ', gebruik ' zoeken ' van deze site met zoekwoord: ' inplace-upgrade ' door Qtex

hier nog een link met nuttige info:


engelstalig, maar rijkelijk geïllustreerd.

S6
het is opgelost, mijn dank(y)
 
Hier staat ook een mogelijke oplossing:
(y)
hoe? leuk en goed om te weten! Toppie!!!
ik had de regbestandjes gedownload, die windows update fout kon ik daar mee repareren, toen kwam ik er achter na lang zoeken dat die bridge exe gedoe kwam door cortana, die kon ik hertstellen en alles doet het weer goed, geen foutmeldingen meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan