Beeld Revolutionaire verdwijntruc is geboren voor foto's en video

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merel

Steunend lid
Vip Lid
In een uitzending van Telematin (Antenne2) kwam deze week de presentator met een rubriekje over nieuwe software om in foto's en videobeelden zaken te wissen die men er uit wil. Het is verbluffend eenvoudig ! Het werkt zelfs op een gsm scherm. Gewoon tikken op het ongewenst object en het is er niet meer, zelfs een bewegend object.

De naam van die software heb ik niet kunnen noteren. Wie tijd heeft kan het alleszins opzoeken op de website van Telematin. zal tijd vergen, maar je kan al denken dat het loont.
Misschien heeft de computerpers het tevens vermeld ?
 
Update: Wat verdwijnt wordt meteen in gevuld door de omgevende beeldinhoud ! Een wielrenner die bovenop een stippelijn fietst wordt vervangen door een identiek stuk baan, inclusief het stuk stippelijn dat eerst niet te zien was.
 
Heb ik ook een poos gevolgd maar gaf te veel frustratie... bij elke aanbieding zit er wel een addertje onder het gras. Ofwel zijn het beperkte versies, ofwel stoppen ze er na een tijdje mee... het was altijd iets.
 
Ik nam de moeite om de A2 website te bezoeken en naar Telematin te gaan kijken op zoek naar de dag van die reportage. Op woensdag laatstleden stond in het menu van de dagrubrieken de ovreenkomende titel. Dan moet je u lid maken om te mogen de uitzending te herbekijken. Je doet dat en als alles is ingevuld is is de postcode helemaal onderaan niet aanvaard omdat die niet in La Douce France is ! "Veuillez remplir un code postal en France ! Et merde pour "nos amis Belges" !
Niet te geloven chauvinisme.
Het voordeel op een frans TV weerbericht is dat elk bijzonder onguur weer en elke hittegolf beperkt is binnen hun grenzen !
 
Toch dit : Het voorbeeld van de wielrenner : je bekijkt life (!) een rit van de ronde van Frankrijk. Men zou een renner of een volgmoto kunnen onzichtbaar maken zonder dar er een leegte in die plaats komt. Waar of niet waar maar het is spectaculair omdat het inkomend TV signaal wordt gemanipuleerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan