Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zoek een registry fix om te beletten dat op de haverklap het bestand desktop.ini aangemaakt word.

Een commando om op een gemakkelijke manier in Windows 8.1 te kunnen switchen van de ene gebruiker naar de andere zonder zo dikwijls op al die toetsen te moeten klikken.
 
Qtex ik heb jou filmpje al bekeken tot ik er scheel van keek maar dat veranderd bij mij niks. Overal waar bij mij "Bureaublad" voorkomt heb ik rechts op geklikt maar er staat nooit "Aan taakbalk vastmaken" bij!
Bij mij staat ook regelmatig "Desktop" en dat heb ik ook geprobeerd met even weinig resultaat.

Het eerste verschil tussen uw pc en die van mij is al de eerste keer in uw filmpje waar je klikt bij Favorieten, daar staat al Bureaublad bij, bij mij niet.

Die verschillen heb ik misschien wel aan MEDION te danken.
 
ik kreeg hier juist een bevestiging door gemaild van iemand die dus ook een Medion gebruikt en daar lukte het hem dus wel om deze aan de taakbalk toe te voegen ...volgens de beschrijving in het filmpje .

ik heb hem daarop gevraagd me een afbeelding toe te sturen van uit de verkenner om dus na te gaan of er een uitzondering is tegenover een Medion en een andere Win8.1 pc ...dit blijkt volgens de afbeelding niet zo te zijn ..!
de naam en het email adres heb ik verwijderd van deze persoon .

hier is dus de betreffende afbeelding ...van uit een Medion .
Ashampoo_Snap_2015.04.02_13h52m19s_016_.png
 
joke heb je al eens gekeken bij de taakbalk als je beneden in de taakbalk rechtsklikt en eigenschappen kiest en dan navigatie en bij startscherm
een vinkje zet wanneer ik me aanmeld of alle apps op het scherm sluit .......


Naamloos_edited.jpg
 
@Luc: Bij mijn favorieten heb ik een heel ander beeld dan jij krijgt.

@zapatha: De vinkjes staan identiek maar het helpt niet, ook na her opstarten veranderd er niks.

Toch bedankt voor de reacties.
 

Bijlagen

  • favorieten_01.jpg
    favorieten_01.jpg
    48.7 KB · Weergaven: 88
gedeeltelijk ja ....enkel de linker kant was nodig ...echter valt het me op dat de schuifbalk halverwege staat !
waardoor ik dus het gedeelte niet kan zien dat boven de "zoekopdrachten vermeld staat !

Ashampoo_Snap_2015.04.03_05h06m22s_001_.png
 
Tegels Bureaublad en Store Herstellen .

Ontbreekt de tegel Bureaublad zowel op het Startscherm als op het App-overzicht dan is de bijbehorende snelkoppeling Desktop.lnk waarschijnlijk uit de map C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs verdwenen. Dit is eenvoudig te herstellen: kopieer de snelkoppeling van een andere Windows 8.1-computer (of download deze via
https://www.schoonepc.nl/windows8/tegels.zip) en plak het in genoemde map.
Dan zou je daarna de 4 keuzes moeten hebben.

Bron : schoonepc.nl
https://www.schoonepc.nl/windows8/nieuwe-gebruikersinterface-modern-ui.html
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan