Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heren bedankt voor de tips maar nu heb ik een zwaarder probleem. Mijn vrouw kent haar gmail wachtwoord niet meer. Wat nu? Ik heb hier wel een pc met Windows Vista kan ik daar het wachtwoord op vinden?
Maar is dat desktop.ini probleem nu verholpen ? En zo ja wat heb je gedaan ??
Ik wou dat ik het wist. Ik heb de aanpassingen die Qtex voorstelde gedaan en het sinds dien niet meer gezien. Het probleem is dat ik niet weet wanneer dat het aangemaakt wordt. De registryfix heb ik wel opgeslagen.Maar is dat desktop.ini probleem nu verholpen ? En zo ja wat heb je gedaan ??
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced
In that key, you’ll find a DWORD value named “DisableThumbnailCache”. Change the setting from 0 to 1.
That will disable the creation of the thumbnail caches. You may have to reboot your computer to make the change take effect.
joke135 zei:Het probleem is dat ik niet weet wanneer dat het aangemaakt wordt.
Ik heb die al altijd uitgezet al van bij Windows 95 mijn collega's op het werk deden dat ook. Maar ik heb er geen problemen mee als jij dat laat staan.ik begrijp niet waarom jij het Thumbnail Cache uit zet ....
open de verkenner ..
rechts klik op het icoontje van het bureaublad ...kies hier nu " vastmaken aan start ".
open nu de start pagina Win8.1 met de tegels !
rechts klik op het bureaublad icon en kies hier nu " aan taakbalk vast maken "
vervolgens zie je nu deze vermeld staan in de taakbalk..
Bekijk bijlage 14049
Bekijk bijlage 14050