Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zoek een registry fix om te beletten dat op de haverklap het bestand desktop.ini aangemaakt word.

Een commando om op een gemakkelijke manier in Windows 8.1 te kunnen switchen van de ene gebruiker naar de andere zonder zo dikwijls op al die toetsen te moeten klikken.
 
Ik heb geen pro, maar ik kan dat wel aan taakbalk vast maken hoor.

taakbalk.jpg
 
Ik heb zo het idee dat Joke 135 niet als administrator aangemeld is, maar als gast. Dan heb je een hele pak minder rechten. Ik ben normaal gezien ook altijd aangemeld als administrator, maar het is me ook al eens voorgekomen dat ik gast was ingelogd, en heb het ook maar later geweten hoor. Want mailen en surfen lukt als geen ander, maar meer doen dan de gewone dingen lukt dan niet.
 
dat zou best kunnen ...of te wel gebruik men het lokaal account met beperkte rechten ..
Ja dat is ook een mogelijkheid natuurlijk.Ik werd nochtans heel hard aangemoedigd toen ik mijn netbookje net had om mij te registreren en een account aan te maken. Dan is het toch wel moeilijk vind ik om in te gaan loggen met een lokaal account als je een geregistreerd account hebt. Dat zou Joke 135 toch wel weten dat is uitgelogd en ingelogd onder een locaal account lijkt mij. Joke 135 zal eens moeten kijken hoe er is ingelogd. Hopelijk is daarmee het euvel opgelost.
 
je kan altijd via pc-instellingen > account je Microsoft account ontkoppelen en zo dus bekom je een Lokaal account ..
* je dient 1xmaal je Microsoft w8woord in te geven tijdens het ontkoppelen maar bij het klaar maken van het Lokaal account geef je geen w8woord in bijgevolg meld jij je vanaf dan aan met het Lokaal account zonder een w8woord ..
*wil je toch dat ook dit Lokaal account beveiligt is met een w8woord dan geef je deze dus wel in .
 
CVE wat jij in je figuur laat zien is niet het bureaublad maar PC-Instellingen aan de taakbalk vastmaken, dat kan ik ook maar ik wil bureaublad en daar staat die mogelijkheid er niet bij. En wees gerust ik ben wel degelijk ingelogd as Administrator.
Toch bedankt voor het mee denken.

Is toch logisch, het is reeds vast gemaakt aan taakbalk. Je kan het LOSmaken, dus is het VAST gemaakt.
 
dan heb jij denkelijk niet met de volle aandacht naar het filmpje gekeken ...
je dient niet op de in het rood onderlijnde icoon te selecteren ...maar de groene !
selecteer ik de rode dan zie ik inderdaad ook maar 3 keuzemogelijkheden op de tegel pagina ..en kan ik deze daar ook niet toevoegen aan de taakbalk .
zie afbeelding ..

Ashampoo_Snap_2015.04.02_05h05m47s_001_.png

Ashampoo_Snap_2015.04.02_05h11m26s_002_.png Ashampoo_Snap_2015.03.30_18h48m24s_008_.png

*er is een duidelijk verschil tussen de 2de en de 3de afbeelding merkbaar !
zie jij het ook !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan