Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat is ook een mogelijkheid natuurlijk.Ik werd nochtans heel hard aangemoedigd toen ik mijn netbookje net had om mij te registreren en een account aan te maken. Dan is het toch wel moeilijk vind ik om in te gaan loggen met een lokaal account als je een geregistreerd account hebt. Dat zou Joke 135 toch wel weten dat is uitgelogd en ingelogd onder een locaal account lijkt mij. Joke 135 zal eens moeten kijken hoe er is ingelogd. Hopelijk is daarmee het euvel opgelost.dat zou best kunnen ...of te wel gebruik men het lokaal account met beperkte rechten ..
CVE wat jij in je figuur laat zien is niet het bureaublad maar PC-Instellingen aan de taakbalk vastmaken, dat kan ik ook maar ik wil bureaublad en daar staat die mogelijkheid er niet bij. En wees gerust ik ben wel degelijk ingelogd as Administrator.
doe de handeling die ik je eerder vermelde ...
dus volg bericht #9 juist op ..dan moet het lukken .
CVE wat jij in je figuur laat zien is niet het bureaublad maar PC-Instellingen aan de taakbalk vastmaken, dat kan ik ook maar ik wil bureaublad en daar staat die mogelijkheid er niet bij. En wees gerust ik ben wel degelijk ingelogd as Administrator.
Toch bedankt voor het mee denken.
Aha, ik heb problemen met het bureaublad en jij komt mij dan troosten met PC-instellingen, ik zie het verband niet.Is toch logisch, het is reeds vast gemaakt aan taakbalk. Je kan het LOSmaken, dus is het VAST gemaakt.
Natuurlijk heb ik die schoon madam gezien. Maar als jij rechts klikt op de tegel bureaublad dan heb jij 4 keuzemogelijkheden, ik maar 4. Aan taakbalk vastmaken staat er bij mij niet bij.@ joke135 heb je het filmpje al eens bekeken ....dat ik eerder gepost heb bericht #40