Windows 11 firefox

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Ik heb mijn asus van windows 10 pro met hulp naar windows 11 pro zonder tpm overgezet, geen probleem, alles terug geinstalleerd.
Een probleem, als ik mijn browser Firefox installeer, synchroniseert hij alles behalve de optie instellingen en bookmarks en het zoekvenstertje die je daar boven
ook kan zetten.

Ik heb uit de opties van wat je aan de werkbalk kan toevoegen, de instellingen en de uw bladwijzers tonen en ook het zoekvenstertje in de balk gesleept.

De instellingen werken
De bladwijzers zijn leeg en ik kan ze ook niet importeren
Het zoekbalkje wordt ook niet meegenomen

dit is de foto

678576495db1b-Firefox.jpg

hieronder een foto als ik op de bladwijzers klik, alleen rechter muisklik werkt links doet niets

678577a3a5f26-rechter_muiklik_bladwijzers.jpg

Ook mijn Bitwarden is verdwenen, het is nu precies als ik naar Doccle ga en ik klik op inloggen dan komt het icoontje van bitwarden en dan kan ik de ww en login invulllen, het probleem is ik moet telkens mijn hoofdwachtwoord invullen, ik kan niet zo aan de app bitwarden om dit af te zetten,

Wie kan er me aub helpen.

Bedankt,

Ed

Maar het is niet het icoontje van de extensie, maar het icoontje van de Windows-app dat je moet hebben. Enkel dan heb je de volledige funktionaliteit van Bitwarden en niet enkel de beperkte versie van de browser-extensie !
En dan werkt Bitwarden altijd, ook als je Firefox (of Chrome) niet geopend hebt vb. voor paswoorden van op je PC geinstalleerde apps.
Ik hou er ook mijn pincodes van bankkaarten, klantenkaarten etc... mee bij.

En het staat dan gewoon in de taakbalk door vanuit het startmenu rechts te klikken op het icoon en te kiezen voor 'Pin on taskbar', of equivalent in het Nederlands.

Bekijk bijlage 256018

Bij mij staat er 'Unpin' omdat ik het al vastgemaakt heb.
heb dit gedaan Philip, bitwarden staat nu in de programma lijst als ik het aanklik moet ik me aanmelden, geen probleem, maar dan, ik kan het aan de taakbalk pinnen maar ik moet me toch uitloggen op mijn account anders staat hij voor iedereen open;

Als ik nu op bitwarden klik dan moet ik me telkens aanmelden dan kan toch niet de bedoeling zijn?
Hij staat er wel al gelijk dat Ber zei, maar dan heb ik niet de volledige functionaliteit voor app wachtwoorden en pincodes, hoe los ik dit op aub.

iedereen ? zijn er dan meerdere gebruikers op je PC ?
Als er meerdere gebruikers zijn moet je uitloggen of degene die na je komt kan ook aan je paswoorden, dat is logisch.
Heb je echter maar één gebruiker op die PC dan is er géén "iedereen" hé ... enkel jijzelf.

In dat laatste geval kijk je eens terug naar #2

Wat voor jou nonsens lijkt is voor velen extra nuttig.
Maar wie zich niet beperkt voelt door een paswoord manager die enkel in de browser werkt kan daar perfect mee verder, uiteraard.

Als de vraagsteller echter aangeeft dat hij op die manier NIET aan de settings geraakt die hij nodig heeft wil ik hem gaarne helpen. Je mag dat dus zeker negeren, als je geen problemen hebt.

pfff... alle omstandigheden waarin je binnen Windows omgeving een inlog/pin/authorisatie wil opslaan en gebruiken, maar die NIET in een browser zitten. Apps die NIET in een browser draaien, maar standalone geinstalleerd zijn...

Voor Bitwarden is dat aanloggen in Google account uit je voorbeeld een login als alle andere uiteraard, en terug ... in de browser.

PS : ik haal de afbeelding weg waar je mailadres staat te blinken - open vraag voor spam anders... (-:

Terug
Bovenaan