Facebook "fout eenmalige aanmelding"

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hesterke

Gast
Hallo allen, een paar weken geleden had ik problemen met mijn wachtwoord bij FB. Omdat ik te vaak een fout wachtwoord had ingetoetst, kreeg ik een behoorlijke time-out. Ook kwam mijn oude, wel gedeactiveerde account even tevoorschijn. Ik heb alle devices waar FB op stond afgemeld toen ik eindelijk weer een nieuw wachtwoord mocht instellen. Sindsdien zijn er diverse problemen:
1. Bij inloggen krijg ik:
FOUT
Er is een fout opgetreden tijdens het gebruik van de functie voor eenmalige aanmelding.
2. De berichten die ik plaats komen niet automatisch bij "nieuwsoverzichten", terwijl ik wel alles bij instellingen heb aan gevinkt, zodat het openbaar zou moeten zijn. Ga je naar mijn account, dan zie je wel mijn laatste updates.
3. Ik krijg geen verbinding meer met FB bij candy crush saga. Daar krijg ik het volgende te lezen:
Verbinding verbroken. Je facebook-sessie is verlopen, log opnieuw in.
Wat heb ik gedaan: uninstall FB, uninstall candy crush en alle er weer op gezet.
Opnieuw alles uninstalled, gereset (Ipad4), alles er weer opgezet. image.jpg
Mij enkele keren afgemeld en FB 2x gemaild, zonder resultaat.
Wie het weet mag het zeggen ... Alvast dank. Hester
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    27.1 KB · Weergaven: 171
Qtex je kan dit niet genoeg herhalen zo blijven mensen alert....
mijn systeem is van gelijke welke site bank en.....direkt mail verwijderen dan log ik in waar ze me zo gezegd nodig hebben en meestal is het niks....
 
Fb gedeactiveerd met als reden hacken. Mijn vrienden verwittigd. Verdachte email van "FB" naar Facebook. En ik begin vrolijk opnieuw, net als na een pc-crash, waar je net te weinig backup van hebt gemaakt, maar... Het leven gaat gewoon weer verder. Groet vanuit Utrecht (maar roots uit d'Anvers):applaus:
 
Dankjelui allen, enne nogmaals sorry Swake.

Geeft niet hoor, kan iedereen eens gebeuren . Was gewoon een misverstandje.

Pffff, pak van mijn hart. Sorry Swake!!! Maar wie wil mijn accountje nou hebben. (Behalve via iTunes mijn Visakaart).

Ik wil je niet bang maken, maar toch even waarschuwen.
De mogelijkheid bestaat dat internetfraudeurs de gegevens van je VISA kaart in bezit hebben en hiervan misbruik kunnen maken , of al gemaakt kunnen hebben.
Ik raad je aan om je VISA uitreksels te controleren of hiermee onrechtmatige betalingen uitgevoerd zijn of online aankopen werden gedaan waar jij niets van weet. In dit geval doe je er best aan je VISA kaart te laten blokkeren en aangifte te doen bij de politie.
 
Jaja, mijn overgrootouders waren Frans-sprekende Vlamingen, katholiek en vrijmetselaars....de vreemdste combi, maar ja...ik heb de sticker: ik ben Vlaming en daar ben ik fier op:duimop:
 
ja, ik heb onmiddellijk alles nagekeken, alle passwords veranderd, een nieuw FBaccount gemaakt, ander e-mailadres daarvoor genomen. FB de dubieuze mail gestuurd en raad eens wat: ze hebben mij terug gemaild met een modus om mij weer op de oude account aan te melden en 2 links zodat ik kan worden geholpen met passwords en vragen. Maar laat ik mij nu maar houden aan mijn nieuwe account. NB, afgelopen maand is wel de VISA van een dochter gehackt, dus ik blijf alert lieve mensen.
 
iets meer opletten graag ...
in het printscreen welke je hier neer gezet had vond ik zomaar 3 email adressen terug ...
deze heb ik verwijderd zoals je kunt zien , want iemand met verkeerde bedoelingen kan misbruik maken en je spam toesturen ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan