H
hesterke
Gast
Hallo allen, een paar weken geleden had ik problemen met mijn wachtwoord bij FB. Omdat ik te vaak een fout wachtwoord had ingetoetst, kreeg ik een behoorlijke time-out. Ook kwam mijn oude, wel gedeactiveerde account even tevoorschijn. Ik heb alle devices waar FB op stond afgemeld toen ik eindelijk weer een nieuw wachtwoord mocht instellen. Sindsdien zijn er diverse problemen:
1. Bij inloggen krijg ik:
FOUT
Er is een fout opgetreden tijdens het gebruik van de functie voor eenmalige aanmelding.
2. De berichten die ik plaats komen niet automatisch bij "nieuwsoverzichten", terwijl ik wel alles bij instellingen heb aan gevinkt, zodat het openbaar zou moeten zijn. Ga je naar mijn account, dan zie je wel mijn laatste updates.
3. Ik krijg geen verbinding meer met FB bij candy crush saga. Daar krijg ik het volgende te lezen:
Verbinding verbroken. Je facebook-sessie is verlopen, log opnieuw in.
Wat heb ik gedaan: uninstall FB, uninstall candy crush en alle er weer op gezet.
Opnieuw alles uninstalled, gereset (Ipad4), alles er weer opgezet.
Mij enkele keren afgemeld en FB 2x gemaild, zonder resultaat.
Wie het weet mag het zeggen ... Alvast dank. Hester
1. Bij inloggen krijg ik:
FOUT
Er is een fout opgetreden tijdens het gebruik van de functie voor eenmalige aanmelding.
2. De berichten die ik plaats komen niet automatisch bij "nieuwsoverzichten", terwijl ik wel alles bij instellingen heb aan gevinkt, zodat het openbaar zou moeten zijn. Ga je naar mijn account, dan zie je wel mijn laatste updates.
3. Ik krijg geen verbinding meer met FB bij candy crush saga. Daar krijg ik het volgende te lezen:
Verbinding verbroken. Je facebook-sessie is verlopen, log opnieuw in.
Wat heb ik gedaan: uninstall FB, uninstall candy crush en alle er weer op gezet.
Opnieuw alles uninstalled, gereset (Ipad4), alles er weer opgezet.
Mij enkele keren afgemeld en FB 2x gemaild, zonder resultaat.
Wie het weet mag het zeggen ... Alvast dank. Hester