Facebook "fout eenmalige aanmelding"

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hesterke

Gast
Hallo allen, een paar weken geleden had ik problemen met mijn wachtwoord bij FB. Omdat ik te vaak een fout wachtwoord had ingetoetst, kreeg ik een behoorlijke time-out. Ook kwam mijn oude, wel gedeactiveerde account even tevoorschijn. Ik heb alle devices waar FB op stond afgemeld toen ik eindelijk weer een nieuw wachtwoord mocht instellen. Sindsdien zijn er diverse problemen:
1. Bij inloggen krijg ik:
FOUT
Er is een fout opgetreden tijdens het gebruik van de functie voor eenmalige aanmelding.
2. De berichten die ik plaats komen niet automatisch bij "nieuwsoverzichten", terwijl ik wel alles bij instellingen heb aan gevinkt, zodat het openbaar zou moeten zijn. Ga je naar mijn account, dan zie je wel mijn laatste updates.
3. Ik krijg geen verbinding meer met FB bij candy crush saga. Daar krijg ik het volgende te lezen:
Verbinding verbroken. Je facebook-sessie is verlopen, log opnieuw in.
Wat heb ik gedaan: uninstall FB, uninstall candy crush en alle er weer op gezet.
Opnieuw alles uninstalled, gereset (Ipad4), alles er weer opgezet. image.jpg
Mij enkele keren afgemeld en FB 2x gemaild, zonder resultaat.
Wie het weet mag het zeggen ... Alvast dank. Hester
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    27.1 KB · Weergaven: 171
inderdaad goed opgemerkt van Navarro ...
dus de vraag die hier nu gesteld word heb jij zelf de tekst aangevuld met Nederlandse en Engelse bewoording of werd deze u zo toegestuurd ....
indien men u deze zo heeft toegestuurd antwoord je best niet daarop ...geef ook géén persoonlijke data door ....men zal U nooit van uit Facebook in 2 of meerdere talen contacteren .
 
Als er geen oplossing voor is, ga ik een nieuw account aanmaken en via Google vertalen mij maar op al die talen storten:yahoo: Want Engels is niet echt een oplossing: "i no englis" als antwoord op het contact dat ik probeerde te leggen. En al deze problemen voor 2 spelletjes:ahhhhh: HayDay en Candy Crush. Sorry, zo hoog ligt mijn pcniveau(lachen)
 
installeer malewarebijtes en doe eerst een update daar van ..
na het updaten neem je de volledige scan optie ...duid elke opslag media aan welke is aangesloten op de pc en gebruik tijdens het scannen de pc niet ...
post het log na dat het scannen gedaan is ..
 
Geen idee, is mijn eerste appletje. Dus wat ik weet heb ik gedaan: cache geleegd, facebook uninstalled, cady crush idem, apple gereset. En daarna alles er weer op gezet. Naar Applewinkel toe?
 
Huh? Ik was gewoon mijn password kwijt, bij het installeren van een nieuwe kreeg ik melding dat ik dat al eerder had gebruikt of iets wat er op leek.
Dat het niet de juiste procedure is, dat blijkt wel. Maar om te zeggen dat het phising of accountdiefstal is gaat wel wat ver, omdat ik bij God niet zou
weten hoe dat zou moeten. Mijn FB heb ik alleen maar om mensen bij het gamen toe te voegen en gebruik ik niet echt om veel over mezelf of anderen te zeggen.
Dáár ben ik nou net ff te oud voor, en te behoudend :p . M.a.w. met dit commentaar ben ik niet echt geholpen. Ik weet wel een oplossing hoor, gewoon een
totaal nieuw account aanmaken en alle mensen opnieuw inviteren, maar dat is in het Thais, Cambodiaans en Vietnamees zo moeilijk uit te leggen. En mijn
nichtjes en vrienden maken weer lol om hun tante en het domme blondje, die altijd met haar wachtwoorden aan het goochelen is.

je verstaat wellicht Swake verkeerd het is niet zo dat Swake u beschuldigd van account diefstal , neen hij bedoeld eerder dat men uw account heeft gehackt om te misbruiken .....daardoor dat jij problemen onder vind bij het inloggen ..
 
vergeet ook wachtwoorden!!!ook bij Fb gebeurd..vraag nieuw aan volg de stappen in email en tis terug in orde..maar jou email was het zeker niet....daar blijf ik bij klopt niet!
 
Pffff, pak van mijn hart. Sorry Swake!!! Maar wie wil mijn accountje nou hebben. (Behalve via iTunes mijn Visakaart). Maar wat ik nu wel ga doen dankzij jullie alerteren, swake, qtex en navarro : mail van de zgn. Facebook doorsturen naar Facebook, de hele boel opschonen, pc, ipad, gsm en wellicht alle passwords voor Visa, bankaccounts, e.d. aanpassen. Phisingmails van banken stuur ik altijd door naar de fraudemeldingen van de diverse banken.
 
vergeet ook wachtwoorden!!!ook bij Fb gebeurd..vraag nieuw aan volg de stappen in email en tis terug in orde..maar jou email was het zeker niet....daar blijf ik bij klopt niet!
Ga ik zeker doen. Dankjelui allen, enne nogmaals sorry Swake. Ben trouwens maar meteen ondersteunend lid van tuts geworden. Dus ieder nadeel heb zijn voordeel zegt Johan Cruyff
 
je kan de Phisingmails van banken door stuur en er een melding van doen , je mag echter nooit ingaan op zulke verzoeken ....
ik herhaal dit wel nu , maar ben er van overtuigd dat je dit zelf wel wist ....géén enkele bank zal u een mail sturen om gegevens te controleren ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan