Facebook "fout eenmalige aanmelding"

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hesterke

Gast
Hallo allen, een paar weken geleden had ik problemen met mijn wachtwoord bij FB. Omdat ik te vaak een fout wachtwoord had ingetoetst, kreeg ik een behoorlijke time-out. Ook kwam mijn oude, wel gedeactiveerde account even tevoorschijn. Ik heb alle devices waar FB op stond afgemeld toen ik eindelijk weer een nieuw wachtwoord mocht instellen. Sindsdien zijn er diverse problemen:
1. Bij inloggen krijg ik:
FOUT
Er is een fout opgetreden tijdens het gebruik van de functie voor eenmalige aanmelding.
2. De berichten die ik plaats komen niet automatisch bij "nieuwsoverzichten", terwijl ik wel alles bij instellingen heb aan gevinkt, zodat het openbaar zou moeten zijn. Ga je naar mijn account, dan zie je wel mijn laatste updates.
3. Ik krijg geen verbinding meer met FB bij candy crush saga. Daar krijg ik het volgende te lezen:
Verbinding verbroken. Je facebook-sessie is verlopen, log opnieuw in.
Wat heb ik gedaan: uninstall FB, uninstall candy crush en alle er weer op gezet.
Opnieuw alles uninstalled, gereset (Ipad4), alles er weer opgezet. image.jpg
Mij enkele keren afgemeld en FB 2x gemaild, zonder resultaat.
Wie het weet mag het zeggen ... Alvast dank. Hester
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    27.1 KB · Weergaven: 170
Heb ergens in 1 of ander pc berichtgeving gelezen dat er een virus verspreid is via Facebook. Enorm veel slachtoffers!
volg het stappenplan op van " swake ".
 
Stappenplan van Swake heeft het over windows, linux etc. Maar niet over een appletje(lachen). Heb verder nog niets over Facebookbugs gehoord. Maar alles kan, ik ga zoeken naar facebookvirus. Dus tot zover dank!
 
Hallo allen, een paar weken geleden had ik problemen met mijn wachtwoord bij FB. Omdat ik te vaak een fout wachtwoord had ingetoetst, kreeg ik een behoorlijke time-out. Ook kwam mijn oude, wel gedeactiveerde account even tevoorschijn. Ik heb alle devices waar FB op stond afgemeld toen ik eindelijk weer een nieuw wachtwoord mocht instellen. Sindsdien zijn er diverse problemen:

Ik zal het even over iets anders hebben. Phishing of accountdiefstal, want wat jij citeert is niet de juiste procedure om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
 
Huh? Ik was gewoon mijn password kwijt, bij het installeren van een nieuwe kreeg ik melding dat ik dat al eerder had gebruikt of iets wat er op leek.
Dat het niet de juiste procedure is, dat blijkt wel. Maar om te zeggen dat het phising of accountdiefstal is gaat wel wat ver, omdat ik bij God niet zou
weten hoe dat zou moeten. Mijn FB heb ik alleen maar om mensen bij het gamen toe te voegen en gebruik ik niet echt om veel over mezelf of anderen te zeggen.
Dáár ben ik nou net ff te oud voor, en te behoudend :p . M.a.w. met dit commentaar ben ik niet echt geholpen. Ik weet wel een oplossing hoor, gewoon een
totaal nieuw account aanmaken en alle mensen opnieuw inviteren, maar dat is in het Thais, Cambodiaans en Vietnamees zo moeilijk uit te leggen. En mijn
nichtjes en vrienden maken weer lol om hun tante en het domme blondje, die altijd met haar wachtwoorden aan het goochelen is.
 
De berichten in kwestie hebben titels zoals "Je ziet er geweldig uit in deze nieuwe video". Het bericht leidt de nietsvermoedende lezer naar een site waarop gevraagd wordt de nieuwste update van Adobe Flash Player te installeren. Wie dit installeert, heeft een besmette computer. Telkens de gebruiker naar sites als Google of MSN surft, zal hij naar besmette sites worden geleid.
Dit heb ik ergens in mijn e-mail gehad, ze hadden het over een foto (geen video) van mij en ik moest idd mij ergens aanmelden, hetgeen ik echter NIET heb gedaan. Ik kende de persoon
die iets zei niet van naam en er staan geen foto's van mij op Google, noch op Facebook (tenzij je het over een oude profielfoto hebt). Dus dacht aan phising of gewoon reclame om je bij een nieuwe, mij onbekende, site aan te melden.
 
En dit namens Facebook:We're writing to let you know that we are proposing updates to our Beleid inzake gegevensgebruik and our Verklaring van rechten en verantwoordelijkheden. These two documents tell you about how we collect and use data, and the rules that apply when you choose to use Facebook. Our goal with these updates is to make our practices more clear.
We update these documents from time to time to make sure we keep you posted about the latest things you can do with Facebook. This email describes the key changes we've proposed and directs you to places where you can learn more.
What's being updated and why?
Both documents have new language to help you better understand:
 How advertising works on Facebook
 What to expect when it comes to using your name, profile picture, content and personal info with ads or commercial content
 How to control or remove apps you've used
 What data you're sharing with mobile devices
Like always, we won't share the private information that you put on Facebook with advertisers without your permission.
What should you do and when will the updates happen?
You can review all the updates on our Site Governance page's Documents tab and over the next seven days leave comments on that page to give us feedback. Please take some time to read through everything and let us know what you think. If your comments lead to more updates, we'll post those on the Site Governance page, too.

To stay up to date on similar topics, please like our Site Governance and Privacy pages. And, if you want to learn more about how we show you interesting, relevant ads, or how cookies and similar technologies help us do so, please visit our Adv. and Cookies pages. We hope you find these resources helpful.
 
vraagje heb die zo van Fb of zelf aangevuld?En dit namens Facebook:We're writing to let you know that we are proposing updates to our Beleid inzake gegevensgebruik and our Verklaring van rechten en verantwoordelijkheden
is nederlands en engels vind ik raar....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan