Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Windows8 opstarten in veilige modus.
Hier staat het helder uitgelegd.
Eerlijk gezegd heb ik weinig hoop dat F8 zal terug komen...wie weet met update 2 volgend jaar :vraagteken:de manier die hier bedoeld word is om de veilige modus op te starten indien Windows zelf niet gestart kan worden
Is beter als 0 functies**dus mijn F8 toets heeft 2 functies !
Dit klopt maar is voor UEFI bios ...Qtex heeft het klaar gekregen met gewoon bios,ga ook wel eens testen.Maar op nieuwe pc kun je F8 vergeten denk ik.Wat ik ooit ergens gelezen heb is dat Microsoft met de W8 versie bewust de F toetsen min of meer uitgeschakeld heeft om de bootsnelheid te verkorten. Je hebt dus geen tijd om de F8 toets in te drukken. Hierdoor start het systeem veel sneller op dan een oudere besturing.
Wat ik ooit ergens gelezen heb is dat Microsoft met de W8 versie bewust de F toetsen min of meer uitgeschakeld heeft om de bootsnelheid te verkorten. Je hebt dus geen tijd om de F8 toets in te drukken. Hierdoor start het systeem veel sneller op dan een oudere besturing.