Opgelost epson xp 540

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Ik heb een printer Epson xp 540 expression premium
van de ene moment op de andere kon ik niets meer doen,
er was een leeg patroon, heb dit vervangen en sindsdien krijg ik de melding
het inktpad vereist onderhoud, neem contact op met Epson, kan geen enkel tel nummer vinden
en vind de handleiding niet de fout is E11.
Wat te doen vrienden

grt,

Ed
 
Is dit bij een laser printer ook zo, als je niet genoeg print dat die kanaaltjes verstoppen?
De boven vernoemde procedures zijn gelukt, hij print terug mooi, maar mijn inktcartridges zijn goed geslonken, voor wat hoort wat niet.
Bedankt vrienden.
Ed
nee een laser printer heeft een andere printtechniek

Een laserstraal laadt een onderdeel van de printer, de drum, met statische elektrische tijd.
Het te printen document wordt met de laser op de drum geprojecteerd waardoor er toner op de juiste locatie blijft hangen op de cilinder. Dit wordt vervolgens op het papier achtergelaten
Welke printer kopen als je weinig print?


Een laserprinter is vaak een optie wanneer je weinig met kleuren of foto's print. Het voordeel van een laserprinter is dat ze over het algemeen goedkoop zijn in verbruik en dat je minder vaak een cartridge hoeft te vervangen. Daarnaast heeft een laserprinter minder onderhoud nodig, omdat poeder niet uitdroogt.
 
Is dit bij een laser printer ook zo, als je niet genoeg print dat die kanaaltjes verstoppen?
Nee, een laserprinter gebruikt geen inkt, maar tonerpoeder. Heeft dus geen kanaaltjes die verstopt kunnen raken.
De boven vernoemde procedures zijn gelukt, hij print terug mooi
Fijn dat jij je Epson printer weer kunt gebruiken.

Edit: En terwijl ik aan het typen was had Aardbei al gereageerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan