Opgelost epson xp 540

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Ik heb een printer Epson xp 540 expression premium
van de ene moment op de andere kon ik niets meer doen,
er was een leeg patroon, heb dit vervangen en sindsdien krijg ik de melding
het inktpad vereist onderhoud, neem contact op met Epson, kan geen enkel tel nummer vinden
en vind de handleiding niet de fout is E11.
Wat te doen vrienden

grt,

Ed
 
Dat betekend dat het inktkussen, dat de overtollige inkt opvangt, moet vervangen worden.
Daarvoor moet men de printer opsturen want men kan dat niet zelf doen.
Waarschijnlijk kost dat meer aan verzendingskosten, werkuren en vervangstuk(ken) dan een nieuwe printer.
 
gevonden bij epson.com :


problemen met het engels: steek de link in een vertaler.

en ik vermoed dat J.W. wel es gelijk zou kunnen hebben, neem es contact op met epson BE of NL voor een service centum:

 
Laatst bewerkt:
ga morgen bellen, en ik denk ook dat ik goedkoper af ben met een nieuwe, had wel juist al mijn patronen vervangen en het toestel bestaat niet meer.
Zou het kunnen als ik een ander epson toestel koop die zich automatisch verbindt via wifi met de laptop zonder dat ik drivers moet installeren, en de rest van de vorige printer er gewoon laat opstaan??
alvast bedankt
ed
 
Laatst bewerkt:
gevonden bij epson.com :


problemen met het engels: steek de link in een vertaler.

en ik vermoed dat J.W. wel es gelijk zou kunnen hebben, neem es contact op met epson BE of NL voor een service centum:

ik veronderstel dat die reset utility op het scherm van de printer moet komen, niet gezien,
en contact opnemen daar vind je geen telefoonnummer, zal morgen eens bellen naar die van
Qtex.
 
@mdc1756 de eerste link is van epson.com ( wereldwijd/global ), als particulier ga je er niets aan hebben ....

de tweede link is van epson.be

1654028075134.png


DIT filmpje
heb ik ook gevonden, het zou de teller Resetten MAAR het lost het probleem niet op!!!!

S6
 
Laatst bewerkt:
ik veronderstel dat die reset utility op het scherm van de printer moet komen, niet gezien,
en contact opnemen daar vind je geen telefoonnummer, zal morgen eens bellen naar die van
Qtex.
Een"reset utility" voor particulieren bestaat niet bij Epson.
Ze is wel te koop als je zoekt, dan kunt u wel terug printen maar het inktkussen blijft vol overbodige inkt in uw printer zitten en kan op de afdrukken inktvlekken of inktvegen geven. En dit kussen kan je niet zelf vervangen.
 
j

als maar als je op contact klik dan komt er geen telefoonnummer
inderdaad GEEN é-mail adres, jammer ...

ik had na zes jaar hetzelfde probleem met mijn HP- all in one toestel, heb het wijselijk vervangen door een laserjet te verkrijgen in kleurversie of zw/w .... géén verzopen inktkussen meer .....
 
hallo,
vervolg, de inktkussen zijn uitgewassen en gedroogd, teruggeplaatst in de printer en die geeft aan dat de epson printer onderhoud nodig heeft door Epson.
Ik kan geen andere opties aanvinken hij blijft dit zeggen, ik dacht dat ik op door op ok te klikken de melding zou verdwijnen maar niets is minder waar.
Iemand een idee wat ik nog kan doen?

greets

ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan