Hallo Dido,
meningen verschillen natuurlijk en gelukkig dat dit ook kan en mag ...voorkeuren van merken zijn er ook, dus ja! denk niet dat je een verkeerde printer hebt gekocht , mijn dochter heeft de 215 en voor mij is het enige minpunt , dat het geen schermpje heeft en dat je alles via de computer moet doen en alleen dan kan zien , voor de rest doet hij het goed
.ik heb de Epson xp 325 en die doet het ook goed .Persoonlijk vind ik de communicatie met Epson per mail of telefonisch uitstekend ,wat ik van HP zeker niet kan zeggen , wat een loooome firma zeg en onoverzichtelijke helpdesk .Per mail krijg je nog niet de juiste info ...welke dienst je kan helpen.
Mijn laatste HP laptop kocht ik in sept.2021 en het zal ook mijn laatste HP aankoop zijn denk ik .OOk met deze heb ik problemen.
Mijn éérste Hp laptop was een Pavilion na een 2 jaar problemen met de toetsen van het mouse path , mijn volgende HP was een Pavilion G7 deed het goed ...geen problemen .
Ik kocht een HP printer van de 109 serie ook voorzien van een schermpje ...makkelijk te installeren via usb ( was Niet draadloos ) na een 6-7 maanden blokkeerde deze ...mocht hem terug sturen en kreeg een andere ... ik verkocht deze enkele maanden nadien en kocht het zelfde type maar draadloos ,ik kwam er mee thuis van de winkel ...plugde hem in het stopcontact ,drukte de aan/uit knop ..het kleuren schermpje lichte op ...ging uit en dat was het dan ...Defect !!! kon zelfs nog de cartridges niet plaatsen .Dus ik kreeg in de winkel een andere en ja hoor die deed het ...maar in minder dan een jaar ging de printkop defect ...kreeg melding kortsluiting ....ik mocht hem opsturen en kreeg een andere en buiten de garantie ,kreeg ik hetzelfde voor ,printkop defect ...dus richting container park .
In 2018 kocht ik een Hp laptop en binnen de 3 jaar startte hij niet meer op ,gaf foutmeldingen , en meerdere computer techneuten op dit forum hielpen mij aan de oplossing ...inderdaad de HDD defect ...die heb ik dan vervangen door een SSD.Ik had een verlengde garantie gekocht tot 3 jaar en 2 maand hiervoor ging de HHD defect ...ik dacht die 2 maanden maken het dan ook niet meer uit ...hoe lang gaat hij weg zijn en in welke staat krijg ik hem terug...ik kreeg via dit forum de manual ,want hij moest volledig open om er aan te kunnen .....met dank aan de helpers van dit forum . En ...zou ik nu nog een HP kopen ??? ik denk het niet .
grt,
françois