Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De feedback gaat niet helpen als jij zelf het wachtwoord hebt veranderd of TwoStep hebt aangezet.
Google blokkeert de toegang. En als je in je Google account kijkt zul je zien dat er toegang vanuit Amerika is geblokkeerd.
Overigens lijkt het er op dat het al heel lang zo is.
@Cees Medema,
De laatste tijd lukte het niet meer om outlook in Gmail te importeren (POP3 of IMAP).
Daarom gaat dat nu met Gmailify, die optie krijg je standaard als je bij Instellingen, Accounts en Import kiest voor;
E-mail bekijken uit andere accounts:
@Wisperbird je zegt De laatste tijd lukte het niet meer om outlook in Gmail te importeren ...wel ik heb daar juist probleemloos mijn outlook email adres toegevoegd in Gmail .
je heb gelijk ik zat duidelijk verkeerd .. nadeel vind ik dat Gmailify zich opdringt om op de android te installeren ..aangezien ik dat niet wenst te gebruiken ga ik hiermee ook niet verder .
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.