Windows 10 Emailbericht van Microsoft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Iedere week krijg ik van Microsoft onderstaand bericht, zie bijlage.
Ben aan het zoeken geweest maar kan niet vinden hoe ik dit moet stoppen.

Met vriendelijke groet,

majos
 

Bijlagen

  • We zijn niet gemachtigd om e (1).doc
    12.5 KB · Weergaven: 257
er van uitgaande dat je gewoon de mail app gebruikt van Windows10 start je deze dus op .. klik vervolgens op het tandwieltje en kies accounts beheren .
werk 1 voor 1 de hier vermelde accounts af >de bedoeliing is dus dat deze synchroniseren aangezet word voor elke verbonden account.

*tevens betreft het niet om een email te gaan van Microsoft het betreft om een systeembericht te gaan dat je kenbaar wilt maken dat er iets niet goed zit in je systeem .
 
Heb nu gedaan wat Qtex aangaf, het synchroniseren moest worden aangezet.
Maar wat knoet bedoeld met verwijder je email adres in de bijlage, dat begrijp ik niet en kon dit ook niet vinden.
 
wat knoet nu bedoeld is dat aangezien je email adres geheel werd vermeld in het word document en jij blijkbaar vergat deze te maskeren …. kwaadwilligen u nu kunnen gaan bestoken met spam mails .. ik zal bijgevolg nu je bijlage verwijderen en er een aangepaste versie neer zetten !
*is het nu verholpen nadat jij gedaan heb wat ik eerder aangaf ..
 
Sorry, dat ik die fout heb gemaakt, ik wist dit niet en bedankt dat je hebt veranderd.
Maar helaas is het nu nog niet verholpen want ik kreeg net weer dat bericht.
Het is misschien wel niet gevaarlijk maar het stoort me dat ik dit steeds krijg.
 
start de mail app op en klik op het tandwieltje klik verder op feedback ..
in het feedback schermpje klik je vervolgens op het tandwieltje (links onder* ) ..*noteer dat je aangemeld dient te zijn ..
klik vervolgens dan verder op updates controleren ..
de versie die hier in gebruik is !
Ashampoo_Snap_maandag 19 augustus 2019_19h18m49s_002_.png
 
Beste Majos,
Het lijkt er op dat jij jouw gmail berichten binnen haalt in de webversie van Outlook.
Dit zijn de mogelijke oorzaken waardoor het plots niet meer gaat.
  1. U heeft na 1 december 2017 TwoStep aangezet.
    U moet dan een app wachtwoord aanmaken daar alleen uw wachtwoord niet meer volstaat.
  2. U heeft na 1 december 2017 uw wachtwoord voor gmail veranderd.
    Dan moet U in Outlook dat wachtwoord ook aanpassen. Zoals beschreven in het bericht van MS.
Succes.

P.S.
Andersom kan ook Outlook binnen halen in gmail.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan