Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
Windows 4.1 36_1_60.gif ik geloof dat ik ergens wat gemist heb.


===========================================================================


icloud_72x21@2x.png
Beste Xxxxx xx Xxxx,

Beleef nu iCloud voor Windows 4.1.

Ervaar iCloud voor Windows nog beter door vandaag nog te upgraden naar de meest recente versie. iCloud voor Windows 4.1 heeft fixes en verbeteringen voor alle iCloud-functies op uw Windows‑pc: iCloud Drive, iCloud-fotodelen, iCloud Mail in Outlook, Contacten, Agenda en meer.
Download >

Stel iCloud in voor toegang tot al uw content op al uw apparaten.

Haal het beste uit iCloud door uw belangrijkste content op al uw apparaten bij te werken. Na het instellen van iCloud voor Windows 4.1, logt u in met uw Apple ID en selecteert u de iCloud-functies die u gebruikt op uw iOS-apparaten.

Meer informatie >

Met vriendelijke groet,

Het iCloud-team
 
iedereen met een Apple account krijgt zo'n mail (ipad bezitters hebben een apple account)
je kunt met dit progje uw icloud inhoud bekijken op uw pc. Omgekeerd gaat, ook iemand met een apple (ipad of mac ) kan ook zijn microsoft One drive bekijken op zijn Mac

Lana zou dus de inhoud van zijn vrouw haar icloud kunnen bekijken op zijn pc (mits haar toestemming)
 
iedereen met een Apple account krijgt zo'n mail (ipad bezitters hebben een apple account)
je kunt met dit progje uw icloud inhoud bekijken op uw pc. Omgekeerd gaat, ook iemand met een apple (ipad of mac ) kan ook zijn microsoft One drive bekijken op zijn Mac

Ik weet het, maar Windows 4.1 ??????

Ik ben er inmiddels uit denk ik, er is een fout gemaakt. Op mijn pc staat iCloud 4.1 geinstalleerd.

Er heeft iemand zitten slapen bij iCloud ( Apple )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan