Hoi, hier ben ik terug en ik heb serieus gevloekt.
Na het uitvoeren van een systeemherstel startte de pc niet meer op. De juiste boodschap weet ik niet meer maar het kwam er op neer dat ik een install moest uitvoeren maar het resultaat was een clean install, dus al mijn programma's kwijt.
Maar enkele weken geleden had ik van mijn volledige pc een image gemaakt met AOMEI en ook een opstart cd gebrand. Met een gerust gemoed dat opgestart maar hoe het komt weet ik niet dat liep ook faliekant af, de image was ook niet correct. In plaats van alles terug te zetten zit ik nu met een pc met een clean Windows 10 met alle rommel van Medion er bij met alle problemen er bij dus ik heb enkele vraagjes.
1) Bij het aanmaken van een tweede account heb ik weer het probleem van een verkeerd toetsenbord. Qtex heeft mij toen goed geholpen om dat te verwijderen maar ik vind het topic niet meer terug. Hoe vind ik dat terug?
2) Is er een mogelijkheid om de topics die ik zelf gestart heb teug te vinden?
3) Ik zie dat ik twee verschillende Internet Explorer heb, namelijk versie 11 en de Edge. Welke van de twee is de mees recente?
4) Met AOMEI heb ik ook de mogelijkheid om een disk te clonen. Mag de nieuwe disk groter zijn dan de originele? En kun je dan de resterende space dan nog gebruiken?