Eigenschappen snelkoppeling

Status
Niet open voor verdere reacties.
is dit sinds de laatste update of was dit eerder al gaande ?
*je zou de opdrachtprompt( administrator) kunnen draaien met de opdracht " sfc /scannow " (zonder haakjes ) **vermeld het resultaat !
 
Of die laatste update er iets mee te maken heeft weet ik niet, vroeger heeft het in alle geval wel gewerkt.

sfc /scannow is 100% afgewerkt zonder iets te vinden.

Toch al bedankt voor uw reacties.
 
staan er programma's op die aangekocht werden en waarvan jij dus nog steeds de setup bestanden als ook de licenties heb .... indien zo kun je best deze veilig stellen en de pc opnieuw vernieuwen via de optie start > instellingen > bijwerken en beveiliging > systeemherstel> deze pc opnieuw instellen ..
**of indien je een image heb van voordat het probleem zich voor deed dan kun je deze ook terug plaatsen .!
**de oorzaak van je probleem kan best te maken hebben met een opruimer !
gebruik je soms een opruimer?
 
Hoi, hier ben ik terug en ik heb serieus gevloekt.

Na het uitvoeren van een systeemherstel startte de pc niet meer op. De juiste boodschap weet ik niet meer maar het kwam er op neer dat ik een install moest uitvoeren maar het resultaat was een clean install, dus al mijn programma's kwijt.
Maar enkele weken geleden had ik van mijn volledige pc een image gemaakt met AOMEI en ook een opstart cd gebrand. Met een gerust gemoed dat opgestart maar hoe het komt weet ik niet dat liep ook faliekant af, de image was ook niet correct. In plaats van alles terug te zetten zit ik nu met een pc met een clean Windows 10 met alle rommel van Medion er bij met alle problemen er bij dus ik heb enkele vraagjes.

1) Bij het aanmaken van een tweede account heb ik weer het probleem van een verkeerd toetsenbord. Qtex heeft mij toen goed geholpen om dat te verwijderen maar ik vind het topic niet meer terug. Hoe vind ik dat terug?

2) Is er een mogelijkheid om de topics die ik zelf gestart heb teug te vinden?

3) Ik zie dat ik twee verschillende Internet Explorer heb, namelijk versie 11 en de Edge. Welke van de twee is de mees recente?

4) Met AOMEI heb ik ook de mogelijkheid om een disk te clonen. Mag de nieuwe disk groter zijn dan de originele? En kun je dan de resterende space dan nog gebruiken?
 
ik antwoord effe op vraag 3 en 4

*correctie je mag de edge niet vergelijken met de IE11 namelijk is het de bedoeling om stil aan de IE11 weg te laten en enkel met de edge verder te gaan in de Windows 10
*natuurlijk kun je zelf een andere browser installeren ...

*de disk mag groter zijn maar dan gebruik je best de Macrium Reflect Free
 
Als je bij je Aomei Backupper bootable media gemaakt hebt.
Heb je dan gekozen voor Linux of Windows PE.
Omdat je bij Windows 10 Windows ADK moet installeren.
Nu bij mijn Windows 10 op het oudere systeem met bios.
werkt de Windows PE van Aomei Backupper die ik al gemaakt had toen ik nog Windows 8.1 had zonder problemen zonder die Windows ADK te installeren.
Ook met de laatste versie van Aomei Backupper.


Deze screens zijn voor als ik nog geen Windows PE bootable media zou gemaakt hebben.
En deze nu zou moeten maken op mijn Windows 10 Pro.

852.Afbeelding 750x530,.jpg

853.Afbeelding 650x500,.jpg

854.Afbeelding 650x500,.jpg
 
*correctie je mag de edge niet vergelijken met de IE11 namelijk is het de bedoeling om stil aan de IE11 weg te laten en enkel met de edge verder te gaan in de Windows 10
Microsoft maakt het zijn gebruikers ook weer niet gemakkelijk, ik heb namelijk IE11 en de edge op mijn nieuwe installatie van Win10 staan. Ik zal de versie 11 verwijderen.
Je vroeg ook nog naar de opkuisprogramma's: Ik gebruik sporadisch Ccleaner, alleen voor de bestanden.

Bij de tweede gebruiker is het tweede keyboard verwijderd.


Bedankt voor de hulp.
 
je dient de IE11 niet zelf te verwijderen ...dit zal vanzelf gebeuren met de grote Zomer update in 2017

je mag best CCleaner gebruiken alhoewel dit in feite niet nodig is ... de Windows 10 heeft alles meegekregen ... de register sleutels die achter blijven bij het verwijderen van een progje worden bijgevolg gewoon genegeerd deze maken je systeem ook niet trager ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan