Windows 10 een vraag verzekering

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
wij geven ons principieel akkoord over de prijs van de herstelling 356,95
weet er iemand wat dat wil zeggen

want ze antwoorden niet meer terug
 
ik meen dat je verzekering hiermee aangeeft dat je de herstelling aan je voertuig mag laten uitvoeren tenbedrage van de vermelde som van 356,95€ .
indien je hiermee niet akkoord ben omdat het meer zou kosten dien jij je verzekering hier op aan te spreken .
 
ik heb mijn auto de dag na het gebeurd is een offerte laten maken bij mijn garage
en opgestuurd naar mijn verzekering

en een nieuwe achterruit laten plaatsen omdat ik niet nog meer schade zou hebben

op een gegeven moment zij de brand verzekering voor de auto moet je naar jouw autoverzekering
heb ik van alles moeten zeggen en invullen bij mijn autoverzekering

was stormschade !!!!!!
ik moest de schade
aan mijn autoverzekering aangeven wat heel onlogisch was omdat het stormschade was
en heb ik een heleboel papieren aan de verzekering gegeven van mijn auto wat totaal niet nodig geweest was
tot dat de Verenigde verzekering er dan toch tot de conclusie gekomen is

dat mijn dossier toch moet afgehandeld worden door brandverzekering (niet de autoverzekering )

ik stuur berichten naar mijn verzekering maar ze antwoorden niet meer

:mad:
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat het voor u beter zou geweest zijn indien je de familiale verzekering had aangesproken ..
de vraag is nu of stormschade of glasbreuk opgenomen is in je auto verzekering ...de brand verzekering heeft niets met de auto schade te maken ..!
indien je nu glasschade had aan je woonst dan kon je dit via je brand verzekering regelen ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan