Een miljard euromunten

Status
Niet open voor verdere reacties.
sorry, maar we zien blijkbaar niet hetzelfde.
Door de verschuiving is het resultaat géén vierkant meer - kijk maar eens naar je 2de vorm in je eigen screenshot #26 : een vierkant heeft rechte zijden, géén zigzag !
 
- kijk maar eens naar je 2de vorm in je eigen screenshot #26 : een vierkant heeft rechte zijden, géén zigzag !

U bekijkt de buitenranden van de munten, die vorm is nooit recht, zowel niet in de 1e als de 2e vorm in #26.
Het vlak van de munten zelf zal nooit vierkant zijn , op welke wijze je ze ook schikt, je kan ze wel in een vierkant vlak plaatsen.
Er zijn altijd ronde contouren en open ruimtes door de ronde vorm vd munten.
Lees maar eens aandachtig de vraag van de TS: "Stel dat je 1 miljard euro-munten zou kunnen plaatsten in een denkbeeldig vierkant vlak."
In mijn oplossing zijn de munten in een denkbeeldig vierkant vlak geplaatst, en is dus een geldig antwoord op de vraag.
 
creatieve interpretatie van een rechte lijn,
"creatieve interpretatie van een rechte lijn"
ik maak nergens een interpretatie van een rechte lijn ??
Lees aub eens aandachtig de vraag van de TS: "Stel dat je 1 miljard euro-munten zou kunnen plaatsten in een denkbeeldig vierkant vlak."
Hier is geen enkele interpretatie voor nodig, de 4 lijnen van een vierkant zijn altijd recht.
Je mag de munten op oneindig veel manieren plaatsen, de enige rechte lijnen zijn die van het (denkbeeldige) vierkant.
Bij mijn weten bestaan er geen vierkante euromunten.
 
schaf deze beker aan en klaar!

1727347557130.png
 
kan deze conversatie dicht? Begint saai te worden.
Conversaties gaan dicht door een tijdje zonder reactie te zijn.
Als je in tussentijd het topic niet meer wil volgen : daar heeft ons forum een funktie voor !

1727349946075.png


Handig hé ... zo kies je wat je voorgeschoteld krijgt en wat niet ...
 
Inderdaad, doe maar dicht.
Waarom ik gelijk heb, staat duidelijk in mijn antwoord.
Blijkbaar wordt er gezocht naar afwijkende uitleg, om mijn ongelijk aan te tonen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan