Windows 10 dvd rippen

j.vaneerdewegh

Steunend lid
Vip Lid
ik herlees alle antwoorden:

"Een IFO bestand is geen videobestand.
Dat is het VOB bestand."

"FixVTS werkt net als wat een IFOEdit Mock Strip wordt genoemd, maar wijzigt zo min mogelijk informatie in de VOB en IFO bestanden om ze te kunnen openen in een andere applicatie, terwijl de DVD zo origineel mogelijk blijft."

"Heb ook al VOB files gewoon hernoemd naar mpg extentie. Het lukt prima om deze te openen met VLC player. De VOB files bevatten het videobestand.
Lange Pier heeft gelijk, het is niet een mp4 extentie maar een mpg extentie."

misschien allemaal heel duidelijk voor u, maar voor een leek als mij is dat bijna chinees!

Mik

Medewerker
Forumleiding
Dan weet je dat je niets kunt met VOB. Gebruik het bestand van voor dat je er een dvd van maakte.
AVS video-editer is de makkelijkste. Maar hetgeen Lange Pier voorsteld is evengoed.
Als je het oorspronkelijk bestand aan mij opstuurt, wil ik wel uithalen wat je wenst. Kan dit ook wel met de vob file doen. Maar hernoem die dan met de extentie MPG

j.vaneerdewegh

Steunend lid
Vip Lid
beste patje001, ik ben naar de website gegaan. ze vragen om een url te droppen. dit is mijn url:
1569781951511.png
,

en dit is het antwoord:
1569781982110.png

laten we het simpel houden: ik heb een filmpje van youtube gedownload, en ik wil er een fragment uit knippen om een compilatie-dvd van te maken. het filmpje is een MP4-bestand. (ik wil het toevoegen als bijlage, maar dat lukt niet) als ik dit MP4-bestand kan copiƫren op een dvd, dan kan ik het rippen met dvd-shrink. (heb ik nog al gedaan) vraag blijft: hoe doe ik dit?

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
jij geeft de url in om deze dan rechtstreeks te kunnen bewerken via de online converter maar das al niet mogelijk ..
jij zou eerst deze youtupe video moeten ophalen en via dropbox of google drive moet uploaden ..

Skippy

Beheerder
Forumleiding
Admin
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan