Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
je installeert deze en je laat deze scannen al de drivers die verouderdt zijn of niet aanwezig worden opgehaalt en kun je gratis installeren ..
er bestaat ook een betaal versie van deze , dan heb je ook een online backup optie ...maar de gratis te gebruiken versie voldoet ook ...
heb deze zelf al eens gebruikt ...
ik weet het heb onder tussen de link al aangepast ...het is nu een rechtstreekse download.exe
dezelfde die ik eerder gebruikte ...deze is veilig .bevonden door de avg internet security 2013
ik weet het heb onder tussen de link al aangepast ...het is nu een rechtstreekse download.exe
dezelfde die ik eerder gebruikte ...deze is veilig .bevonden door de avg internet security 2013
alles wat je nodig hebt. werkt met een database (ong 3 gb) en kan je makkelijk vanaf een usb stick runnen. ik gebruik het al een tijdje en het heeft me nog niet in de steek gelaten.
het bevat het volgende:
- offline database met drivers (voor onbrekende drivers)
- makkelijk te starten vanaf usb stick
- meerdere driver backup functies
- bios update functie
- Ram checker
Note: bij de installatie van je drivers wil het programma je wat onnozele programma's aansmeren, kies hierbij gewoon voor "alleen drivers/stuurprogramma's"
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.