Status
Niet open voor verdere reacties.
A

alkloost

Gast
Hr./Mevr.,

Ik heb mijn PC geüpgraded naar Windows 10. Ik heb problemen met internet. Bij 2 internetadapters staat een geel teken. het betreft:

[B]Broadcom NetXtreme Gigabit Ethernet.
Intel(R) Wifi Link 5100AGN.

[/B]IK heb drivers geïnstalleerd maar dit loste niets op. Waarschijnlijk zijn deze niet bestemd voor Windows 10.
Het betreft de laptop ACER TRAVEL MATE 7730. Op de site van Acer zijn deze niet te downloaden. Ook ACER geeft aan dat bij deze laptop geen ondersteuning wordt verleend.


Ik hoop dat u mij kunt helpen en mij de nodige drivers kunt aangeven.

Groet,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hr./Mevr.,

Ik heb mijn PC geüpgraded naar Windows 10. Ik heb problemen met internet. Bij 2 internetadapters staat een geel teken. het betreft:

[B]Broadcom NetXtreme Gigabit Ethernet.
Intel(R) Wifi Link 5100AGN.

[/B]IK heb drivers geïnstalleerd maar dit loste niets op. Waarschijnlijk zijn deze niet bestemd voor Windows 10.
Het betreft de laptop ACER TRAVEL MATE 7730. Op de site van Acer zijn deze niet te downloaden. Ook ACER geeft aan dat bij deze laptop geen ondersteuning wordt verleend.


Ik hoop dat u mij kunt helpen en mij de nodige drivers kunt aangeven.

Groet,
belangrijk om te weten is wat voor pc het is en vooral hoe oud. Allereerst zou ik n apparaatbeheer de betreffende drivers verwijderen en de pc opnieuw opstarten dan installeert windows deze vanzelf opnieuw en dan zien of het probleem opgelost is.
 
Jammer dat je er niet bij vermeld om welke bits versie het gaat, maar probeer deze eens voor de Gig poort. Daarom plaats ik een bijlage voor een 32 en 64 bits versie die als het goed is voor W10 moet werken.

Als hij het doet, heb ik er misschien ook één voor de wireless adapter
 

Bijlagen

  • broadcom_netlink_5781_5786_5787_5788_5789_v16_2_0_4b.rar
    387.2 KB · Weergaven: 169
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan