Ahhh, klopt, als die het niet weet, dan weet ik het ook niet ... Thx ...had er niet meer aan gedacht...Wij hebben als lid een Microsoftmedewerker. Het lijkt mij dat hij de aangewezen persoon is om hierop duidelijk antwoord te geven.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ahhh, klopt, als die het niet weet, dan weet ik het ook niet ... Thx ...had er niet meer aan gedacht...Wij hebben als lid een Microsoftmedewerker. Het lijkt mij dat hij de aangewezen persoon is om hierop duidelijk antwoord te geven.
de betreffende persoon die naar een torrent verwees was een lid van pctuts zoals jij , deze was dus géén van de staf leden .
Wij hebben als lid een Microsoftmedewerker. Het lijkt mij dat hij de aangewezen persoon is om hierop duidelijk antwoord te geven.
Hieronder het betreffende bericht waarin werd bevestigd dat het downloaden van Windows via torrents legaal is zolang je gebruik maakt van een legale key. Geen "gewoon" lid lijkt me ?
Bekijk bijlage 9497
Fijn, ik ben benieuwd naar deze persoon zijn visie in dit ganse gegeven.
de berichten die daar verwijderdt werden door onder getekende hadden niets toe te voegen in het oplossen van het probleem aangebracht door de topic starter ..
wil jij de site's achter halen waar je zulke bestuuringssystemen probleemloos kunt downloaden ...
HIER is er ééntje ....meer zulke site's zijn er te vinden
vraagje : is het de bedoeling deze site's op te doeken !!!