Windows 10 Download Windows 10/11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar is het misgegaan, alle iso downloads via de origineel MS Tool worden opgezet in WinRar formaat? Nooit gehad dus moet er ergens iets mis zijn. Graag meer info waarvoor mijn dank.
 
bekijk die instelling es:
1683017657119.png


1683018183462.png

winrar staat waarschijnlijk ingesteld bij .iso
 
Laatst bewerkt:
Te gek voor woorden wat hier aan de hand is nog nooit problemen gehad met een iso of wat voor een download dan ook, nu alleen maar Winrar formaat. Tot nu toe ook geen foute instelling kunnen vinden/ontdekken ook niet in de Apps.
 
Gebeurd echt niet vanzelf hoor, als je Winrar hebt geïnstalleerd heb je het zelf veranderd.
En waarmee extensies geopend moeten worden kun je gewoon zelf instellen, rechtermuisklik erop........

Gooi die eraf en gebruik Peazip.
 
Ik gebruik Winrar al jaren en nooit problemen gehad dit is nieuw voor mij en kom ook nooit aan of in dit programma bij de instellingen, hedenmorgen een iso gedownload en het was voor mij de eerste keer dat dit in een Winrar file werd weergegeven dus ik kan ook geen antwoord bedenken waar het aan kan liggen.
 
Ik gebruik Winrar al jaren en nooit problemen gehad dit is nieuw voor mij en kom ook nooit aan of in dit programma bij de instellingen, hedenmorgen een iso gedownload en het was voor mij de eerste keer dat dit in een Winrar file werd weergegeven dus ik kan ook geen antwoord bedenken waar het aan kan liggen.
zie hierboven en uw probleem is opgelost #7
 
Ik heb Winrar eens even verwijderd en de originele iso downloads staan er dan weer zoals het hoort zo ook de oudere downloads, installeer in Winrar weer opnieuw staan weer alle downloads op Winrar formaat?.
Nu de volgende vraag op U antwoord van openen met? Wat moet ik dan selecteren en zijn dan de opgeslagen downloads ook weer hersteld in de originele downloads, ik weet het even niet meer.
 
Ik heb Winrar eens even verwijderd en de originele iso downloads staan er dan weer zoals het hoort zo ook de oudere downloads, installeer in Winrar weer opnieuw staan weer alle downloads op Winrar formaat?.
Nu de volgende vraag op U antwoord van openen met? Wat moet ik dan selecteren en zijn dan de opgeslagen downloads ook weer hersteld in de originele downloads, ik weet het even niet meer.
staat er toch bij " Windows verkenner " en bij de installatie van winrar zie Wivy zijn bericht #12
 
Beste Vb en Wivy, Ik heb gedaan wat jullie mij hebben geadviseerd maar het gaat niet over het openen van de iso file om de bestanden te kunnen zien, mijn vraag is waarom als ik een iso bestand van MS Windows 11 download dit een een RAR file word opgeslagen en weergegeven ( Weergave Winrar) ook alle oudere iso file worden op mijn desktop zijn ineens veranderd in een RAR file dat is mijn probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan