Windows 11 Deze pc voldoet niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Win11.JPG
P1000607.JPG
P1000608.JPG

Is dit op te lossen??

waarom wijkt iederéén af van de Topic, het enigste dat hier mankeert is de µP een Gen 7, de rest van de gestelde voorwaarden is in te stellen in de bios en een conversie van de hdd ...

nu stop met dit Topic hoor, vanboga lees aub ....

• Leuk
Waarderingen: Quit
waarom wijkt iederéén af van de Topic, het enigste dat hier mankeert is de µP een Gen 7, de rest van de gestelde voorwaarden is in te stellen in de bios en een conversie van de hdd ...

nu stop met dit Topic hoor, vanboga lees aub ....
Je hebt volkomen gelijk wivy, ik maak me ook schuldig aan het kapen van dit topic.
Werk voor de moderators !!

Ik had de zijsprong wel gezien, maar vond dat er nog genoeg verband was met het topic.
Beslissen wanneer iets 'kapen' is en wanneer verwante informatie is géén eenduidige zaak hé ...

Off topic:
(#18): Opgelet voor 'te-over-ijverige'-moderatoren: topic 'kapen' of -'inbreken' is zeker onaangenaam voor de TS; topic-'muting' (het laten 'verdwijnen' van een gans topic!) is dat voor de gehele forum-gemeenschap!!!

On topic:
Voldoet je toestel niet aan de systeemvereisten; installeer dan Win11 niet.

Off topic:
(#18): Opgelet voor 'te-over-ijverige'-moderatoren: topic-'muting' (het laten 'verdwijnen' van een gans topic!) is dat voor de gehele forum-gemeenschap!!!
Wees gerust, er zijn nog andere mogelijkheden met deze forumsoftware. Als een topic afwijkt van de vraag kan de moderator het topic splitsen, zodat er 2 coherent samenhangende topics zijn. Dat is onze policy. Alleen vond ik hier nog voldoende raakpunten om het te laten passeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan